دانلود پایان نامه دسترسی به آموزش کارآفرینی: مطالعه ای بر روش های رسمی و غیررسمی
عنوان فارسی |
دسترسی به آموزش کارآفرینی در هند: مطالعه ای بر روش های رسمی و غیررسمی برای جوانان جهت یادگیری مهارت ها و دانش کارآفرینی |
عنوان انگلیسی |
Access to entrepreneurship education in India — a study in both formal and informal ways for youths and young adults to acquire entrepreneurship skills and knowledge |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی؛ کارآفرینی جوانان؛ آموزش کارآفرینی؛ یادگیری کارآفرینی؛ دسترسی به آموزش کارآفرینی؛ بیکاری جوانان؛ هند؛ کارآفرینی در هند؛ کارآفرینی جوانان در هند؛ بیکاری جوانان هندی؛ آموزش کارآفرینی رسمی؛ آموزش کارآفرینی غیررسمی؛ یادگیری کارآفرینی رسمی؛ یادگیری کارآفرینی غیررسمی |
رشته های مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 59 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس : 58 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – این پایان نامه، میزان دسترسی به آموزش کارآفرینی رسمی و غیررسمی برای جوانان در هند را مورد بررسی قرار می دهد. این مطالعه، الگوها و نشانه های اساسی را کشف می کند و بر نیاز به آموزش کارآفرینی قابل دسترس و جامع تاکید می کند. همچنین خاطر نشان کننده محدودیت ها و نقاط ضعف این پژوهش، مانند سوگیری های بالقوه، اندازه نمونه کوچک، چالش ها در تحقیق پیمایشی آنلاین، می باشد. مجموعه مقالات موجود در این زمینه به بحث گذاشته شدند و به محدودیت هایشان در روش تحقیق، ارائه و استدلال، اشاره شد. این پژوهش بر نیاز مبرم برای آموزش کارآفرینی جامع تاکید می کند که خلاء بین کانالهای رسمی و غیررسمی را پر می کند. همچنین به اتکای بسیار زیاد به آموزش رسمی می پردازد که باعث شده بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان بدون مهارت های لازم برای مقابله با نرخ بیکاری زیاد جوانان، بمانند. کانال های غیررسمی نقش قابل توجهی ایفا می کنند اما از دسترسی محدود به منابع و آموزش با کیفیت رنج می برند و در نتیجه باعث ایجاد یک خلاء مهارتی در میان جوانان شده اند. یافته ها استفاده از رویکردهای یادگیری ترکیبی را طلب می کنند که تلفیق کننده آموزش کارآفرینی رسمی و غیررسمی، با بهره گیری از پیشرفت های فنآوری است. هند، با اتخاذ یک رویکرد تمام نگر و شمول کننده، می تواند پتانسیل کارآفرینی گسترده خود را باز کند، خلق شغل را ارتقا بخشد و رشد اقتصادی را تسریع بخشد. این پایان نامه بر اهمیت ارزیابی بحرانی اثربخشی آموزش کارآفرینی علیرغم سرمایه گذاری های اساسی در این زمینه، تاکید می کند. نتیجه گیری اینکه، بهبود دسترسی به آموزش کارآفرینی برای جوانان هندی نیاز به رفع موانع، بهره گیری از فنآوری و تقویت یک محیط حمایتی دارد. این مطالعه وجود محدودیت ها و چالش های پیش رو در انجام پژوهش در این موضوع را اذعان می کند اما بر اهمیت تلاش برای انجام پژوهش کیفیت بالا جهت آگاهی بخشیدن به ذینفعان و حمایت از بهبود کارآفرینی در هند، تاکید می کند.
This thesis investigates the accessibility of formal and informal entrepreneurship education for youths and young adults in India. The study uncovers crucial patterns and indications, emphasising the need for accessible and comprehensive entrepreneurship education. It also highlights the limitations and weaknesses of the research, such as potential biases, small sample size, and challenges in online survey methodology. The existing literature in the field is discussed, noting its limitations in methodology, presentation, and argumentation. The research underscores the pressing need for comprehensive entrepreneurship education that bridges the gap between formal and informal channels. It addresses the heavy reliance on formal education, which has left many students and graduates without the necessary skills to combat high youth unemployment. Informal channels play a significant role but suffer from limited access to resources and quality education, leading to a skill gap among young adults. The findings call for blended learning approaches that integrate formal and informal entrepreneurship education, leveraging technological advancements. By adopting a holistic and inclusive approach, India can unlock its vast entrepreneurial potential, promote job creation, and stimulate economic growth. The thesis underscores the importance of critically evaluating the effectiveness of entrepreneurship education despite substantial investments in this area. In conclusion, enhancing the accessibility of entrepreneurship education for Indian youths and young adults requires addressing barriers, leveraging technology, and fostering a supportive environment. The study acknowledges the limitations and challenges faced in conducting research on this topic but emphasises the significance of striving for high-quality research to inform stakeholders and support the improvement of entrepreneurship in India.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.