دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی دیجیتال در سازمان های غیرانتفاعی

عنوان فارسی

عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی دیجیتال در سازمان های غیرانتفاعی: یک مطالعه تجربی

عنوان انگلیسی

Factors Affecting the Adoption of Digital Marketing in Non-Profit Organizations: An Empirical Study

کلمات کلیدی :

  سازمان های غیرانتفاعی؛ کارآفرینی؛ بازاریابی دیجیتال؛ چارچوب TOE

درسهای مرتبط بازاریابی دیجیتال
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2024 تعداد رفرنس مقاله : 60
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعه حاضر با هدف افزایش پایداری سازمان‌های غیرانتفاعی، عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی دیجیتال توسط این سازمان‌ها را تحلیل می‌کند. بدین منظور، این مطالعه یک مدل تحقیقاتی در مورد پذیرش بازاریابی دیجیتال ارائه کرد که ویژگی‌های سازمان‌های غیرانتفاعی را بر اساس چارچوب تکنولوژی-سازمان-محیط (TOE) منعکس می‌کند. مدل تحقیقاتی با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری بر روی نمونه‌ای از 300 عضو کارکنان سازمان‌های غیرانتفاعی در کره جنوبی تحلیل شد. نتایج مطالعه نشان می‌دهد که کارآفرینی، فشارهای رقابتی، تغییر محیط دیجیتال، سازگاری و کمبود منابع انسانی بر پذیرش بازاریابی دیجیتال در سازمان‌های غیرانتفاعی تأثیر می‌گذارند. یافته‌ها می‌توانند به کمک سازمان‌های غیرانتفاعی برای مشارکت بهتر در فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال و در نتیجه تقویت پایداری آن‌ها با افزایش کارایی در دستیابی به منابع مالی مورد نیازشان کمک کنند. مقدمه: سازمان‌های غیرانتفاعی (NPOها) با هدف بهره‌مندی جامعه به طور کلی یا دستیابی به هدف یک گروه ذی‌نفع، به جای جستجوی سود برای مالکان یا سهامداران، فعالیت می‌کنند. انواع سازمان‌های غیرانتفاعی شامل سازمان‌های خیریه، گروه‌های حمایت اجتماعی، سازمان‌های رفاه اجتماعی و بنیادها هستند. NPOها فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند تا منابع مالی را نه تنها برای اهداف سازمان بلکه برای بقای سازمان نیز تأمین کنند. این فعالیت‌ها با هدف دریافت حمایت مالی از سازمان‌ها یا مؤسسات مختلف مانند دولت‌ها، کسب‌وکارها، بنیادها یا حتی شهروندان عادی انجام می‌شود. به‌ویژه، از آنجایی که تأمین منابع از طریق کمک‌های مالی شهروندان عادی نماد اعتمادپذیری و شفافیت NPOها است، بسیاری از NPOها تلاش‌های استراتژیکی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی از شهروندان عادی انجام می‌دهند (رو، 2015). برای انجام این تلاش‌های استراتژیک، مدت‌ها است که ضرورت اقدامات بازاریابی برای هدف‌گیری مشتریان به NPOها پیشنهاد شده است (کاتلر، 1982). اگرچه ضرورت و کاربرد روش‌های بازاریابی در NPOها مدتهاست مورد بحث قرار گرفته است، اما تلاش‌های بازاریابی NPOها به‌طور سنتی بر اساس رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها انجام شده است. با این حال، توسعه بازاریابی دیجیتال با استفاده از فناوری اینترنت و رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر فرصت‌های جدیدی را برای فعالیت‌های بازاریابی NPOها فراهم می‌کند (کروگر و هایتکو، 2015؛ فیلیپس، 2022).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The study aims to enhance the sustainability of non-profit organizations by analyzing factors contributing to the adoption of digital marketing by non-profit organizations. For this purpose, this study presented a research model on digital marketing adoption reflecting the characteristics of non-profit organizations based on the technology–organization–environment (TOE) framework. The research model was analyzed using structural equation modeling on a sample of 303 staff members of non-profit organizations in South Korea. The results of the study suggest that entrepreneurship, competitive pressures, digital environment change, compatibility, and lack of human resources have an effect on the adoption of digital marketing in non-profit organizations. The findings can contribute to helping non-profit organizations better engage in digital marketing activities and, therefore, strengthen their sustainability by being more efficient in obtaining the financial resources they need. Introduction: Non-profit organizations (NPOs) aim to benefit society as a whole or to achieve an interest group’s purpose instead of seeking profit for owners or shareholders. Types of non-profit organizations include charitable organizations, social advocacy groups, social welfare organizations, and foundations. NPOs carry out activities to secure financial resources not only for the purpose of the organization but also for the survival of the organization. These activities aimed to obtain financial support from different organizations or institutions, such as governments, businesses, foundations, or even ordinary citizens. In particular, as securing resources through donations from ordinary citizens symbolizes the reliability and transparency of NPOs, many NPOs make strategic efforts to collect donations from ordinary citizens (Rho 2015). To make these strategic efforts, the necessity of marketing actions to target customers has been suggested to NPOs for a long time (Kotler 1982). Although the necessity and application of marketing methods in NPOs have been discussed for a long time, NPOs’ marketing efforts have traditionally been conducted based on mass media, such as TV, radio, and newspapers. However, the development of digital marketing using Internet technology and social media nowadays provides new opportunities for the marketing activities of NPOs (Krueger and Haytko 2015; Philips 2022).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی دیجیتال در سازمان های غیرانتفاعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi