دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد کلان داده ها
عنوان فارسی |
مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد کلان داده ها: شخصی سازی و سفارشی سازی خدمات |
عنوان انگلیسی |
Customer relationship management and big data enabled: Personalization & customization of services |
کلمات کلیدی : |
کلان داده ها؛ تحلیل داده ها؛ CRM؛ وب 2.0؛ شبکه های اجتماعی |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر؛ کلان داده ها |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 57 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر ادبیات پژوهشی 3. روش 4. بحث و بررسی 5. چالش ها 6. نتیجه گیری
مقدمه: در یک سازمان، مدیریت ارتباط با مشتریِ خوب، به مفاهیم، ابزارها و راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری اشاره دارد. CRM به عنوان ابزاری است که با فناوریِ وب/ برنامه های کاربردی، این قابلیت را به سازمان ها می دهد تا مشتریان یا مشتریان بالقوه و شیوه های معمولِ آنها (شیوه های خرید) را درک کنند، بنابراین بر این اساس، سازمان ها می توانند فعالیت های خاصی را انجام دهند و بر این اساس مشتریان را متقاعد سازند که معاملات خاصی را انجام داده و یا تصمیم گیری کنند [1]. CRM در بسیاری از زمینه ها مانند کسب و کار، بهداشت، علم و سایر صنایع خدماتی مورد بحث قرار گرفته است. پذیرش گسترده ی داده های بزرگ در هر بخش منجر شده است که ارزیابی از دیدگاه داخلی و به خصوص از دیدگاهِ مدیریت ارتباط با مشتری انجام شود [2]. این مهم است که نقش داده های بزرگ را در راهبردهای CRM بررسی کنیم. داده های بزرگ دارای یک جهش کوانتومی به دوران دیجیتال هستند، دورانی که در آن عموم مردم اطلاعات زیادی را در هر بخش و در هر صنعت تولید می کنند. داده ها توسط سازمان ها و از طریق حسگرهای دیجیتال، ارتباطات، محاسبات و فرایند ذخیره سازی، ثبت، جمع آوری و پردازش می شوند؛ بدین ترتیب سازمان ها اطلاعاتی را به دست می آورند که برای کسب و کارها، علوم، دولت و جامعه به اندازه کافی ارزشمند است [3]. مقدار زیادی از جریان های داده ای از طریق گوشی های هوشمند، رایانه ها، پارکومترها، اتوبوس ها، قطارها و سوپرمارکت ها جمع آوری می شوند [4]. موتور جستجوگرِ شرکت ها، در هر روز مقدار زیادی داده را جمع آوری می کند و با به اشتراک گذاریِ این داده ها، اطلاعات مفیدی را به سایر افراد و همچنین مالکان این داده ها ارائه می دهند. منابع داده های بزرگ می توانند در فرمت های داده ایِ ساختار یافته یا بدون ساختار ارائه شوند [5]. این منابع داده ای از چندین کانال مانند شبکه های اجتماعی، ضبط صوت، پردازش تصویر، ضبط ویدئو، داده های دولتیِ آزاد (OGD) و فعالیت های مشتریانِ آنلاین جمع آوری می شوند. این فعالیت ها در کسب و کارها، به منظور درک الگوها یا رفتار مشتریانشان انجام می شوند [6]. داده های بزرگ می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا رفتار خود را به تصویر بکشند و ارزش های خود را به ویژه در فروش، خدماتِ مشتری، بازاریابی و تبلیغ، ارتقا دهند [7].
Introduction: Managing good customer relationship in an organization refers to the concepts, tools, and strategies of customer relationship management (CRM). CRM as a tools with Web/Apps technology provides organizations ability to understand customers or potential customers its usual practices and thus deliver a particular activities that might convince them to make transactions and decisions [1]. CRM has been discussed in many fields such as business, health care, science, and other service industries. The massive adoption of big data in any sectors has triggered assessment of frontend perspective especially managing customer relationship [2]. It is pivotal to examine the role of big data within CRM strategies. Big data have quantum leap to a digital era where public generates a huge data in any sectors and industries. The amount of data are captured, collected, and processed by organization through digital sensors, communications, computation, and storage had captured information which was valuable to businesses, sciences, government, and society at large [3]. A large amount of data streaming from smartphones, computers, parking meters, buses, trains, and supermarkets [4]. Search engine companies collect enormous amount of data per day and share these data to useful information for others as well as their own used. Big data sources can come from structured or unstructured data formats [5]. These data sources are gathered from multi channels like social networks, voice recording, image processing, video recording, open government data (OGD), and online customers’ activities. Those activities are extracted for the business to understand the patterns or behavior of their customers [6]. Big data can help business to portray their behavior to gain its value especially in sales, customer service, marketing and promotion [7].
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.