دانلود ترجمه مقاله عملکرد نقش فوق العاده مشتری محور و درک عاطفی
عنوان فارسی |
عملکرد نقش فوق العاده مشتری محور و درک عاطفی: تاثیرات منازعات مشتری، استرس احساس، عملکرد شغلی و تمایل به تغییر شغل |
عنوان انگلیسی |
Customer-directed extra-role performance and emotional understanding: Effects on customer conflict, felt stress, job performance and turnover intentions |
کلمات کلیدی : |
  عملکرد نقش فوق العاده مشتری محور؛ درک عاطفی؛ منازعات مشتری بین فردی؛ استرس؛ عملکرد شغلی؛ تمایل به تغییر شغل |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 76 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 2.1. درگیری فردی با مشتریان و تاثیر آن در استرس 2.2. اثر درگیری های فردی با مشتریان و احساس استرس بر عملکرد شغلی 2.3. اثر تعارضات فردی با مشتریان و استرس در مورد نیات کاری 2.4. اثرات عملکرد شغلی بر اهداف شغلی 2.5. درک احساسات دیگران، عملکرد خارج از نقش مشتری و درگیری فردی با مشتریان 3. روش 3.1. نمونه 3.2. اندازه گیری 4. نتایج 4.1. تحلیل همبستگی 4.2. آزمایش مدل 4.3. آزمایش فرضیه ها 4.4. تحلیل پسا-هاک 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آینده
محدودیت ها و تحقیقات آتی: نتایج این مقاله با یک سری محدودیت های مطالعات سازمانی مواجه می باشد. از آنجایی که این نتایج بر اساس داده های مقطعی می باشند، علیت نمی تواند در این زمینه فرض گردد، گرچه که روابط فرض شده بر اساس تئوری و یافته های مطالعات قبلی می باشند. پاسخ ها از بین فارغ التحصیلان جمع آوری شده و در این زمینه، محرمانه بودن و ناشناس بودن پاسخ ها نیز در نظر گرفته شده، همچنین تاثیر تعصبات اجتماعی روی پاسخ های پاسخ دهندگان نیز در نظر گرفته شده است. در حالیکه اقتصادیهای نوظهوری مانند چین و هند به سرعت در حال تکامل در راستای جوامع مصرف کنندگان می باشند، تعاملات بین فروشندگان و مشتریان هنور تحت تاثیر یک سری هنجارهای سنتی می باشند (وانگ و والر، 2006). پاسخ دهندگان در این مطالعه، کارکنان فروش و خدمات در یک شرکت دارای فرآیند بنگاه به بنگاه بوده اند و دیدگاه های رفتاری نیز در این زمینه تحت تاثیر فاکتورها و عوامل اقتصادی و فرهنگی بوده که همه این عوامل نیز در نظر سنجی ها و بررسی ها، مدنظر قرار گرفته اند. تحقیقات نشان داده اند که فرهنگ ملی روی درک کارکنان از استرس تاثیر داشته و و نیز این استرس روی نگرشها و رفتارهای شغلی بسیار موثر می باشند (لیو-کین و همکاران، 2012). نمونه در این مطالعه شامل 82 درصد از مردان می باشد بنابراین یافته ها ممکن است روی شرکت هایی که دارای تعادل بالای جنسیتی هستند، قابل تعمیم نباشند. از این رو، جنسیت به عنوان متغیر تاثیرگذار روی سازمان شناخته شده و این مطالعه باید با نمونه هایی از شرکت هایی تکرار گردد که تناسب و تعادل زیادی بین کارکنان فروش مرد و زن دارند. مطالعات بیشتر مرتبط با رابطه خود استرسی و عملکرد شغلی نیز در این زمینه ضروری به نظر می رسند و این موضوع با توجه به ماهیت شناختی یافته های این مطالعه و مطالعات قبلی می باشد. همچنین نیاز به تحقیقات بیشتر مرتبط با ماهیت خود استرسی در تضادهای بین فردی با مشتریان احساس می شود و بنابراین باید خروجی های عملکردی و تحریکات مثبت نیز در این پژوهش ها بررسی گردند (کاواناگ و همکاران، 2000).
Limitations and future research: Results of this study are subject to the normal limitations of organizational studies. Since the results are based on cross-sectional data, causality cannot be assumed even though the hypothesized relationships were based on theory and findings of previous studies. Responses were collected from alumni and, despite guaranteeing confidentiality and anonymity of responses, social desirability bias might have influenced responses. While emerging economies such as China and India are fast evolving into consumer societies, interactions between salespeople and customers are still influenced by traditional norms (Wang and Waller, 2006). Respondents in this study were sales and service employees in business-to-business sales roles in India, and perceptions of ‘rude behavior’ may have been influenced by cultural and economic factors. Research indicates that national culture influences employee perceptions of stress and effects of stress on job attitudes and behavior (Liu-Qin et al., 2012). The sample in this study comprises 82% males and, therefore, findings may not be generalizable to firms with greater gender balance. Since gender is known to impact organizational variables (Karatepe, 2011), the study should be repeated with samples from firms with higher proportions of female sales employees. Further studies regarding the relationship of felt stress and job performance also seem necessary, given the inconclusive nature of findings from this and prior studies. There also is a need for further research regarding the nature of felt stress associated with interpersonal conflict – and other interactions —with customers, primarily to establish the degree to which such stress is ‘challenge related’ (Cavanaugh et al., 2000) and, therefore, likely to be associated with positive motivational and performance outcomes.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 و 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.