دانلود ترجمه مقاله ارزش آفرینی در جوامع آنلاین از طریق مشارکت ذینفعان

عنوان فارسی :

ارزش آفرینی در جوامع آنلاین از طریق مشارکت ذینفعان و حاکمیت

عنوان انگلیسی :

Creating value in online communities through governance and stakeholder engagement

کلمات کلیدی :

  جوامع آنلاین؛ حاکمیت؛ حاکمیت فناوری اطلاعات؛ مشارکت ذینفعان

درسهای مرتبط : حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. زمینه 4. روش 5. مطالعه موردی 6. ارزش آفرینی 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The spread of the internet has led to the evolution of on-line communities (OCs) as collectives of members who share common goals. Whilst many OCs involve individuals who engage voluntarily for mutual interest, commercial and government organizations engage involuntary stakeholders in their less egalitarian OCs. Although research has explored how members perceive and achieve value in voluntary OCs, exploration of the strategies used to engage stakeholders and deliver value in OCs where the membership is more diverse and less than voluntary, is required. We investigate this issue through a longitudinal case study of two OCs related to delivering government employment services. Our findings demonstrate the role of governance in fostering stakeholders' cognitive, emotional and behavioral engagement in two OCs, and related governance of the IT system that was subsequently deployed. Further, assessment of the performance outcomes, reported in terms of the primary stakeholder's objectives, indicates that value has been achieved for the mutual benefit of the OCs' multiple stakeholders. Analysis of the processes of value creation, in terms of Makadok's four causal mechanisms for generating profit, show that whilst the key stakeholder preemptively committed timelines, governance mechanisms that generated competition and flexibility (rather than restraining rivalry), and delivered competitive advantage and information asymmetry, produced value for government, service providers, jobseekers and employers. Introduction On-line communities (OCs) are open collectives of dispersed members who share common interests or goals, and for whom that community offers some benefit (Barrett et al., 2016; Sproull and Arriaga, 2007). They are increasingly evident in a variety of forms, including: communities of social contact, such as Facebook; communities of knowledge, where members share information such as health; and communities of interest focused on social and environmental issues (Boudreau and Lakhani, 2013; Plant, 2004). As a virtual form of community, OC members are typically voluntary individuals. However, with the spread of the internet, OCs are evolving (Faraj et al., 2011; Plant, 2004) as technology offers increasingly real-time, low-cost transmissions that are more widely accessible. Businesses have recognized the opportunity to engage more directly with external stakeholders (customers, clients or suppliers) and create business value by identifying and delivering upon needs (Barrett et al., 2016). Similarly, governmental institutions are moving beyond a dyadic community of engagement between government departments and out-sourced service providers, using technology (often tailor-made) to more actively engage with constituent clients and explore how to create value for all OC participants.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

گسترش اینترنت باعث پیدایش و تکامل جوامع آنلاین (OC ها) به صورت مجموعه هایی از اعضایی که در اهداف یکسانی اشتراک دارند، شده است. درحالی که بسیاری از OC ها، شامل افرادی هستند که داوطلبانه برای منافع مشترک مشارکت می کنند، اما سازمان های تجاری و دولتی، ذینفعان غیرداوطلب را در OC های کمتر تساوی طلب، دخیل می کنند. اگرچه پژوهش ها بررسی کرده اند که اعضا به چه نحو در OC های داوطلبانه ارزش را درک می کنند و به آن می رسند، اما بررسی استراتژی های استفاده شده برای شامل کردن ذینفعان و تحویل ارزش در OC هایی که در آنها عضویت متنوع تر و کمتر داوطلبانه است، لازم می باشد. این مسئله را از طریق یک مطالعه موردی طولی از دو OC مرتبط با ارائه خدمات استخدام دولتی، را مورد بررسی قرار می دهیم. یافته های ما، نقش حاکمیت در تقویت مشارکت شناختی، هیجانی و رفتاری ذینفعان در دو OC و حاکمیت مرتبط سیستم IT که بعداً پیاده سازی شد را نشان می دهند. پس از آن، ارزیابی پیامدهای عملکردی، که از نظر اهداف ذینفعان اصلی گزارش شده است، نشان می دهد که ارزش برای منفعت رسانی متقابل چندین ذینفع OC، حاصل شده است. تحلیل فرآیندهای خلق ارزش، از نظر چهار مکانیزم سببی ماکادوک برای تولید منفعت، نشان می دهند که درحالی که ذینفع کلیدی به صورت پیشگیرانه به برنامه های زمانی متعهد و وفادار بوده است، اما مکانیزم های دولتی که رقابت و انعطاف پذیری را حاصل کرده اند (نه رقابت محدود کننده)، و مزیت رقابتی و عدم تقارن اطلاعات بوجود آورده اند، برای دولت، ارائه دهندگان خدمات، کار جویان و کارفرمایان، ارزش حاصل کرده است. مقدمه: جوامع آنلاین (OC ها)، مجموعه ای باز از اعضای پراکنده هستند که در منافع یا اهدافی اشتراک دارند و آن جامعه برای آنها، منفعت هایی فراهم می کند (بارت و همکاران، 2016؛ اسپرول و آریاگا، 2007). اینها بیش از پیش در یک سری شکل مشهود هستند، شامل: جوامع تماس اجتماعی، مانند فیسبوک؛ جوامع دانش، جایی که اعضا اطلاعاتی را اشتراک گذاری می کنند، مانند بخش سلامت؛ و جوامع متمرکز بر مسائل اجتماعی و محیطی (بوردریو و لاخانی، 2013؛ پلانت، 2004). به عنوان یکی از شکل های مجازی جامعه، اعضای OC معمولاً افراد داوطلب می باشند. اما، با گسترش اینترنت، OC ها رو به تکامل می گذارند (فرج و همکاران، 2011؛ پلانت، 2004) زیرا فنآوری انتقال بیش از پیش کم هزینه و بلادرنگ که بسیار بیشتر قابل دسترسی هستند، فراهم می کند. کسب و کارها، فرصت مشارکت مستقیم تر با ذینفعان بیرونی (مشتریان، مراجعان یا تامین کنندگان) و ایجاد ارزش تجاری با شناسایی نیازها و برآورده کردن آنها، را تشخیص دادند (بارت و همکاران، 2016). بطور مشابه، موسسات دولتی به سمت فراتر از یک جامعه دو شاخه از مشارکت بین بخش های حکومتی و ارائه دهندگان خدمات برونسپاری (فریلنسر)، با استفاده از فنآوری (اغلب متناسب سازی شده) برای مشارکت فعالانه تر با مشتریان همیشگی و ارزیابی نحوه خلق ارزش برای همه شرکت کنندگان در OC، سوق پیدا کرده اند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزش آفرینی در جوامع آنلاین از طریق مشارکت ذینفعان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.