دانلود ترجمه مقاله نقش درک در رفتار مصرف کننده با مدل بازاریابی منطق فازی
عنوان فارسی |
نقش درک در رفتار مصرف کننده با استفاده از مدل بازاریابی منطق فازی |
عنوان انگلیسی |
The role of perception in consumer behavior using fuzzy logic marketing model |
کلمات کلیدی : |
  درک مصرف کننده؛ رفتار مصرف کننده؛ منطق فازی؛ مجموعه های فازی؛ محاسبات نرم؛ متغیرها و اصطلاحات زبانی |
درسهای مرتبط | رفتار مصرف کننده |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ResearchGate |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب پیشنهادی 4. نتیجه گیری
چکیده – با توجه به ظهور تجارت الکترونیک در کشور ما، نحوه انجام تجارت کاملا تغییر کرده است. پیش بینی می شود که بازار تجارت الکترونیک در کشور ما تا سال 2026 در مجموع به رشد 200 میلیارد دلاری برسد و دلیل اصلی پشت این رشد، افزایش استفاده از اینترنت و تلفن های هوشمند است. رفتار خرید مشتری به طور قابل توجهی تحت تاثیر نگرش مشتری شرکت و محصول یا خدمات آن قرار دارد. کسب و کارها هزینه زیادی صرف فروش خود، تنظیم دقیق خدمات خود به مشتری و انجام هر کار دیگری که بتواند تاثیر مثبتی بر دیدگاه مشتریان هدف داشته باشد، می کنند. با کمک آماده سازی و اجراء دقیق این برنامه ها، می توان نگرش های مشتری را تحت تاثیر قرار داد و این مساله منجر به ایجاد رفتارهای خوش بینانه و سودآور مشتری خواهد شد. مصرف کنندگان همیشه در معرض ضربات مداوم پیام های مختلف بازاریابی قرار دارند که منجر به تنظیم مشتری می گردد. برای این که مصرف کنندگان را وادار به خرید محصول کنند، شرکت باید محصولات و خدمات خود را همراه با ویژگی های آن در معرض دید مشتری قرار داده تا محصول خود را بدین وسیله در بازار منحصر به فرد سازند. هدف اصلی بازاریابی پی بردن به نیازهای مشتریان و تلاش برای تحقق این نیازها از طریق کالاها و خدمات است. بنابراین، بازاریابی به عنوان یک علم و همچنین یک هنر در نظر گرفته می شود. نکته مهم در این زمینه ممکن است ترکیب محاسبات نرم با علم و هنر یا با محاسبات با کلمات باشد. این مقاله اصول استفاده از منطق فازی و محاسبه متغیرهای زبانی را ذکر خواهد کرد. این مجموعه از روش های فازی می تواند برای تاثیرگذاری بر درک مشتری و ارتقاء رفتارهای سودآور مشتری مورد استفاده قرار گیرد.
Due to emergence of E-Commerce in our country the way business is done is completely changed. It is anticipated that the E-Commerce Market in our country will grow to a total of 200 billion US dollars by 2026. And the main reasons behind this growth are the increased use of Internet and smart phones. The customer purchasing behaviour is significantly influenced by the attitude of the customer of the company and its product or service. Businesses also spend too much money in selling themselves, fine tunning their customer services and doing whatever else they can do to positively affect the target customers’ views. With the aid of detailed preparation and implementation of those plans, consumer attitudes can be affected to result in optimistic, profitable consumer behaviours. Consumers are always exposed to continuous hammering of various marketing messages which lead to consumer tuning. In order to make the consumers to buy the product companies must expose their products and services to customers along with features to make the product unique in the market. Major Marketing purpose is to figure out the customers’ needs and seek to fulfill them through the goods and services. Marketing is therefore considered an art as well as a science. An option might be to combine soft computing with art and science, or to compute with words. This chapter is intended to use principles such as Fuzzy logic and computing linguistic variables. This set of fuzzy methods can be used to influence consumer perceptions and to promote profitable consumer behaviors.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.