دانلود ترجمه مقاله تمایزات در برندینگ شهری پایتخت های اروپایی مبتنی بر منابع اطلاعاتی
عنوان فارسی |
تمایزات در برندینگ شهری پایتخت های اروپایی مبتنی بر منابع اطلاعاتی آنلاین در برابر آفلاین |
عنوان انگلیسی |
Differences in the city branding of European capitals based on online vs. offline sources of information |
کلمات کلیدی : |
  برندینگ شهری؛ ارزش ویژه برند؛ چندگروهی؛ پایتخت های اروپای غربی؛ آنلاین؛ آفلاین |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت شهری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
محدویت ها و تحقیقات آتی: ما محدودیت های اصلی این مقاله را ارائه داده ایم، یک سری از این محدودیت ها می توانند مسیرهای تحقیقاتی بالقوه ای را برای تحقیقات آتی نمایان نمایند. یکی از محدودیت های اصلی در این زمینه، مربوط به تحلیل های چند گروهی است، یعنی مطالعه ارزش ویژه برند در قالب تمایزاتی بین محققین در رسانه های آنلاین و آفلاین. در راستای پژوهش های انجام گرفته توسط رامیرز و جیمنز (2013)، که اذعان داشته اند که هر چقدر محصولی قابل لمس نباشد، میزان خرید آنلاین آن نیز بیشتر خواهد بود، این مطالعه، افراد زیادی را نشان داده که از اینترنت برای جستجوی اطلاعات برنامه های مسافرتی استفاده می کنند. با این حال، در آینده، توصیه می شود که اندازه نمونه بازدیدکنندگانی که از رسانه های متداول برای جستجوی اطلاعات سفر استفاده می کنند افزایش یافته و این موضوع مد نظر قرار گیرد که نمونه فعلی نسبت به کاربران آتی اینترنت کوچک تر خواهد شد. علاوه بر این، بررسی دقیق تر نوع رسانه های اجتماعی برای ارزیابی رسانه های کارآمدتر در خلق ارزش ویژه برند برای مقاصد و متعاقبا افزایش ترجیحات می تواند موضوع جالب توجهی برای تحقیقات آتی باشد. افرادی که از کانال های آفلاین و آنلاین برای جستجوی اطلعات سفر استفاده می کنند در این مطالعه در نظر گرفته نشده اند. با این حال، این افراد باید در تحقیقات آتی مورد بررسی قرار گیرند. محدودیت دوم مربوط به روش مورد استفاده در پیش آزمون های انجام گرفته توسط کارشناسان و دانشگاهیان می باشد. در این راستا، پیش آزمون ها با استفاده از یک نمونه گلوله برفی انجام شده اند. با این حال، در آینده، استفاده از روش های وابسته مفید خواهند بود. محدودیت سوم اشاره به مفهوم سازی و اندازه گیری ارزش ویژه برند دارد.
Limitations and future research: We present the main limitations of this study, some of which consider future lines of research. One of the main limitations is linked to the multi-group analysis, i.e., the study of brand equity as differentiated between searches in online and offline media. In line with Ramírez and Jimenez (2013), who state that the more intangible the product is, the higher the probability of buying it online, this study presents a significantly higher number of individuals who use the Internet when searching for information on their travel plans. However, in the future, it would be advisable to increase the sample size of visitors who use conventional media when searching for information on travel plans, given that the size of the current sample is reduced in proportion to the most active Internet users sampled. In addition, it may be interesting for future research to go further in-depth on each type of media to evaluate the most effective media in creating brand equity for destinations and, consequently, influencing preference. Individuals that consult both online and offline channels when searching for travel information have not been considered in this study. They should, however, be taken into account in future research. The second limitation is linked to the technique used in the pretest with academics and professionals. In this respect, the pretest was performed using a snowball sample. However, in the future it might be advisable to use another technique not so dependent upon convenience. The third limitation refers to the conceptualization and measurement of brand equity.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.