دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مرتبط با علت با فاکتورهای خارجی منفی

عنوان فارسی

بازاریابی مرتبط با علت در محصولات با فاکتورهای خارجی منفی

عنوان انگلیسی

Cause-related marketing of products with a negative externality

کلمات کلیدی :

  محصولات علت محور؛ بازاریابی علت؛ کمک مالی؛ برونسپاری؛ اثرات محیطی خارجی؛ جذب سرمایه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک 3. محصولات مرتبط با علت: ضرر بیشتر از سود؟ 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: سوای نظر متعارف یا رایج مبنی بر اینکه محصولات علت محور استراتژی برد – برد هستند، نشان دادیم که تحت برخی شرایط ممکن است این محصولات منجر به نتایج زیان بخش شود که محصول مورد نظر ویژگی غیرمسئولانه دارد. ممکن است تخریب محیط زیست (یا تاثیرات قابل توجه دیگر) روی دهد و کارآیی NPOها به دلیل بودجه های پایین کاهش یابد. این نتایج می تواند ناشی از ترکیبی متفاوت از چندین تاثیر باشد یعنی افزایش مصرف کل گروه محصول، بیرون راندن کمک های بلاعوض مستقیم و زدن برچسب علت محور بودن به محصولات موجب سردرگمی مصرف کننده و داشتن تصور تورمی از کمک بلاعوض شود. قدرت بازار نیز ویژگی مهمی برای وقوع تاثیرات طرف منفی بعد از CRM است. نتایج ما نشان داد که افزایش مصرف گروه محصول و افزایش "آلودگی" زمانی بیشتر مطرح است که CRM بدون سطح بالای رقابت به بازار افزوده می شود، یعنی بازاری با چند رقیب اندک یا با وفاداری به برند. با اینکه تاثیرات مثبت بازاریابی سببی یا علت محور برای علل و شرکت ها و چندین مورد موفق به خوبی مستند شده است، اما بحث ما براین است که اینها به توجه آکادمیک بیشتری نیاز دارند، بویژه در ابعادی که ممکن است ویژگی کم اهمیتی به نظر برسند اما تاثیرات درجه اول موجب شوند. نتایج ما نشان می دهد که یکی از حوزه های پتانسیل کار برای سیاست گذاران در زدن برچسب علت محور بر محصولات است. برچسب های فعلی ممکن است برداشت و تصوری متفاوت و در نتیجه تورمی درباره میزان واقعی کمک بلاعوض از سوی شرکت به NPO را موجب شوند. برچسب گذاری که تاثیر قیمت خرید محصول بر علت را دقیق تر به تصویر بکشد به کاهش تاثیرات منفی پتانسیل محصولات علت محور در هنگامیکه از نظر اجتماعی غیرمسئول شناخته می شوند، کمک خواهد کرد. استانداردسازی ادعاهای علت محور نیز می تواند به آگاهی بخشی دقیق تر به مصرف کننده کمک کند اما خود این مکانیسم نیز عاری از نقص نیست.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: Departing from the conventional or popular wisdom that causerelated products are a win–win–win strategy, we showed that, under some circumstances, they can lead to counter-productive results when the product in question has a socially irresponsible feature. Environmental degradation (or other detrimental effects) may occur as well as a decrease in the efficacy of NPOs because of lower funds. These outcomes can be due to various combinations of several effects, namely increase in consumption of the entire product category, crowding-out of direct donations and the labeling of cause-related products that confuse consumers and create an inflated perception of the donation. Market power is also an important feature for the occurrence of negative side effects after introduction of CRM. Our results show that increase in consumption of the product category and increase in “pollution” are more an issue when CRM is introduced in a market without a high level of competition, i.e., a market with few competitors or with brand allegiance. While the positive effects of cause-related marketing for causes and firms and several success stories have been well documented, we argue that they deserve more academic attention, especially on dimensions that can appear as minor features but can generate first order effect. Our results suggest that one potential area of action for policymakers would be in the labeling of cause-related products. Current labels may create a different, and often inflated, perception of the actual amount donated by the firm to the NPO. Labeling that portrays more accurately the dollar impact of the product purchase on the cause would contribute to mitigate the potential negative effects of cause-related products when they are characterized by a socially irresponsible feature. Standardization of cause-related claims could also help inform consumers more accurately but this mechanism itself is not immune to deficiencies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 و 9 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مرتبط با علت با فاکتورهای خارجی منفی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi