نسرین نعمتی

نام مترجم

نسرین نعمتی

نمونه متن انگلیسی 1:


This study examined the effects of four aspects of corporate social responsibility (CSR) (i.e., economic, legal, ethical, and philanthropic responsibility) and five aspects of internal marketing (IM) (i.e., welfare system, training, compensation, communication, and management support) on employees’ organizational commitment (OC) and turnover intentions (TI) in the casino industry. Based on survey data collected from 310 employees working for a casino company, the relationships were examined using confirmatory factor analysis, second-order factor analysis, and structural equation modeling. The results indicate that both employees’ perceptions of CSR and IM are positively related to their OC and negatively to their TI, suggesting that adding CSR programs to existing IM programs is likely to improve desirable employee work attitudes such as OC, which in turn contributes to decreasing TI. This study makes a contribution to the literature by conceptually and empirically evaluating CSR and IM dimensions simultaneously in the casino environment.

ترجمه متن انگلیسی 1:


در این تحقیق اثرات چهار بعد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) (یعنی مسئولیت های اجتماعی، قانونی، اخلاقی و بشردوستانه) و پنج بعد بازاریابی داخلی (IM) (یعنی سیستم رفاهی، آموزش، غرامت و پاداش، ارتباطات، حمایت مدیریتی) بر تعهد سازمانی کارکنان (OC)، قصد ترک شغل کارکنان (TI) در صنعت کازینو مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس داده های تحقیق جمع آوری شده از 310 کارمند که برای یک شرکت کازینو کار می کنند، روابط با استفاده از تحلیل عامل تایید، تجزیه عامل مرتبه ی دوم، و مدل سازی معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که ادراک کارکنان از CSR و IM به طور مثبت با OC و به طور منفی با TI ارتباط است، و این نشان می دهد که اضافه کردن برنامه های CSR به برنامه های موجود در IM احتمالا باعث بهبود نگرش کارمندان از کار مانند OC می شود و این به نوبه ی خود باعث کاهش TI می شود. این مطالعه با بررسی مفهومی وتجربی مولفه های CSR و IM در محیط کازینو، به منابع علمی کمک می کند.

نمونه متن انگلیسی 2:

In this paper, a roughness model, which is based on human auditory perception (HAP) and known as HAP-RM, is developed for the sound quality evaluation (SQE) of vehicle noise. First, the interior noise signals are measured for a sample vehicle and prepared for roughness modelling. The HAP-RM model is based on the process of sound transfer and perception in the human auditory system by combining the structural filtering function and nonlinear perception characteristics of the ear. The HAP-RM model is applied to the measured vehicle interior noise signals by considering the factors that affect hearing, such as the modulation and carrier frequencies, the time and frequency maskings and the correlations of the critical bands. The HAP-RM model is validated by jury tests. An anchor-scaled scoring method (ASM) is used for subjective evaluations in the jury tests. The verification results show that the novel developed model can accurately calculate vehicle noise roughness below 0.6 asper. Further investigation shows that the total roughness of the vehicle interior noise can mainly be attributed to frequency components below 12 Bark. The time masking effects of the modelling procedure enable the application of the HAP-RM model to stationary and nonstationary vehicle noise signals and the SQE of other sound-related signals in engineering problems.

ترجمه متن انگلیسی 2:

در این مقاله، یک مدل زبری که بر اساس درک شنوایی انسان (HAP) هست و به عنوان HAP-RM شناخته می شود، برای ارزیابی کیفیت صدای (SQE)نویز داخلی خودرو توسعه یافته است. ابتدا سیگنال های نویز داخلی برای یک خودروی نمونه اندازه گیری شده و برای مدل سازی زبری آماده شد. مدل HAP-RM بر مبنای فرآیند انتقال صدا و درک در سیستم شنوایی انسان، با ترکیب تابع فیلترینگ ساختاری و خصوصیات ادراکی غیرخطی گوش استوار است. مدل HAP-RM با توجه به عوامل موثر بر شنوایی، مانند مدولاسیون و فرکانس های حامل، پوش های زمانی و فرکانسی و همبستگی های باندهای بحرانی، به سیگنال های نویز داخلی خودرو که اندازه گیری شده است، اعمال گردید. مدل HAP-RM با استفاده از تست های هیئت داوران تایید شده است. روش نمره دهی لنگر (ASM)برای ارزیابی ذهنی در آزمون هیئت داوران استفاده شد. نتایج تایید نشان می دهد که مدل توسعه یافته جدید، می تواند با دقت بالایی، زبری نویز خودرو زیر0.6 اسپر را محاسبه نماید. تحقیقات بیشتر نشان می دهد که زبری کلی نویز داخل خودرو عمدتا می تواند به اجزای فرکانس زیر 12 بارک نسبت داده شود. اثرات پوششی زماني در روند مدلسازي، قابليت استفاده از مدل HAP-RM را در سيگنال هاي نویز خودروی ثابت و غیر ثابت و SQE ديگر سيگنال هاي مربوط به صدا در مسائل مهندسي فراهم مي كند.

نمونه متن انگلیسی 3:

س

ترجمه متن انگلیسی 3:

س

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi