تیم فرداپیپر در راستای ارتقای سطح علمی کشور، تولید علم و بالا بردن جایگاه کشورمان در رتبه بندی کشورهای تولید کننده علم، بر آن شده تا پژوهشگران عزیز کشورمان را در این زمینه یاری دهد.
خدمات پذیرش و چاپ مقاله های کنفرانسی که توسط تیم فرداپیپر ارائه می گردد، برای پژوهشگرانی مناسب است که تمایل دارند تا برای تقویت رزومه، ارتقای شغلی ، مقاله خود را در یکی از کنفرانس های معتبر داخل کشوری به چاپ برسانند، ولی آشنایی زیادی با مراحل اخذ مقاله نداشته و یا زمان و هزینه زیادی برای ثبت و پیگیری مراحل ندارند. تیم ما تا مرحله پذیرش و گرفتن گواهی نهایی در کنار شما عزیزان خواهد بود.
کنفرانس هایی که تیم ما در آنها مقاله چاپ می کند، مورد تایید وزارت علوم بوده و نهایتا نیز در سایت های سیویلیکا و ISC نمایه می گردند.
چاپ مقاله می تواند به تقویت رزومه شما کمک کرده و اهرم تعیین کننده ای در مصاحبه های استخدامی باشد و شما را از رقبای دیگر متمایز نماید. همچنین برای افرادی که تمایل به اپلای دارند نیز می تواند گزینه تعیین کننده ای باشد.
با توجه به اینکه تیم ما دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت است، نباید هیچ گونه نگرانی در زمینه پرداخت ها و مراحل کار داشته باشید.
در این راستا، شما پژوهشگر گرامی می توانید سفارشات مربوط به مقاله نویسی و چاپ و پذیرش مقالات در کنفرانس های داخل کشوری را بر عهده تیم ما قرار دهید.
کنفرانس ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری خواهند بود که با توجه به تمایل خود می توانید یکی از این دو گزینه را انتخاب نمایید. در مورد کنفرانس های حضوری می توانید در محل برگزاری که معمولا در دانشگاه ها هستند، حضور یابید. در حالت غیرحضوری نیز، بدون شرکت در کنفرانس می توانید پذیرش مقاله خود را در این کنفرانس گرفته و نهایتا گواهی معتبر را در آدرس پستی خود دریافت نمایید.
جهت سفارش میتوانید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید:
1- ارتباط با شماره 09360147484 از طریق اسمس، تماس تلفنی، واتس آپ یا تلگرام
2- از طریق لینک تلگرام زیر:
3- با پر کردن فرم زیر همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.
نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید:
حفظ محرمانگی اطلاعات
تیم ما با توجه به دستورالعمل ها و اصولی که از ابتدا بر آنها پایبند بوده، هرگونه اطلاعات مربوط به کاربران از جمله تمامی صورت حساب ها، مشخصات فردی و … را کاملامحرمانه در نظر گرفته و این اطلاعات را جهت اهداف تبلیغاتی، نمونه کار یا غیره، در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد داد. طبیعتا این خط مشی ها شامل آدرس ایمیل و شماره های تماس و غیره نیز خواهد بود.
روال ثبت سفارش
در زیر نمونه ای از گواهینامه ی مقاله پذیرش شده در کنفرانس مورد تایید وزارت علوم را مشاهده میکنید.
تیم فرداپیپر کلیه مراحل مقاله نویسی شما را انجام داده و تا زمان دریافت گواهی در کنار شما خواهد بود.
این گواهی میتواند تاثیر بسزایی در تقویت رزومه علمی شما داشته باشد.
دانستن نحوه نوشتن یک مقاله کنفرانسی به معنای درک کاربرد و فرمت مقاله است. اکثر کنفرانس های آکادمیک، به این صورت عمل می کنند که یا چکیده مقالات ارائه شده در کنفرانس و یا رونوشتی از مقالات کامل را منتشر می کنند. این مقالات می توانند روشی عالی برای بیان ایده های جدید و مستندسازی این ایده ها و معرفی کار آکادمیک شما به مجموعه گسترده ای از مخاطبان و هم رشته ای های شما باشند.
مقاله کنفرانسی چیست؟
مقاله کنفرانسی، یک سند مکتوب است که ارائه و سخنرانی شفاهی تان در یک کنفرانس را تشریح می کند. این مقالات، پوشش دهنده جزئیات ارائه ها برای حضار است، اگر حضار در ارائه شفاهی شما حضور نداشته اند.
در مواردی که مقالات پس از کنفرانس تولید شده باشند، پرسش های بوجود آمده در هنگام ارائه می تواند جهت های خاصی به نکاتی که در کنفرانس حائز اهمیت بوده اند بدهند و احتمالاً برای یک مطالعه کننده، از اهمیت شایانی برخوردار خواهند بود.
با یک چکیده قوی شروع کنید
در بسیاری از موارد، ممکن است لازم باشد چکیده مقاله تان را قبل از پذیرفته شدن برای کنفرانس ارائه دهید. این کار چالش برانگیزی می تواند باشد، زیرا ممکن است خود مقاله را به صورت مکتوب نداشته باشید، اما تعدادی دلیل مهم برای تهیه چکیده قبل از کنفرانس وجود داشته باشد.
بخاطر داشته باشید که انگیزه انجام کار را در چکیده تان شامل کنید. مسئله مورد بررسی و رویکرد مورد استفاده در طی کار توصیف شده را تعریف کنید. سپس به گزارش نتایج و ارائه نتیجه گیری بپردازید.
فرمت مقاله کنفرانسی
بخش بندی مقاله کنفرانسی شما باید به ترتیب منطقی از طراحی تجربی تا نتیجه گیری چیدمان داشته باشد. تفکر قوی و مستحکم را در ارزیابی نتایج و نتیجه گیری ها دخیل کنید و آنها را در صورتجلسه کنفرانس یا در یک ژورنال تخصصی مرتبط با کنفرانس و ارائه ها گزارش دهید.
بطور کلی می توانید از یک «فرمت مقاله پژوهشی پایه» برای مقاله کنفرانسی تان استفاده کنید، اما انعطاف پذیری باید وجود داشته باشد. حداقل اینکه، باید شامل موارد زیر باشد.
تعداد صفحات مقاله کنفرانسی
بسیاری از مقاله های کنفرانسی بسیار طولانی هستند. در نظر بگیرید که چه مدت می توانید صحبت و سخنرانی کنید. بسیاری از افراد در یک کنفرانس 10 تا 20 دقیقه می توانند صحبت کنند. اگر خواندن یک صفحه دو ستونه دو دقیقه طول بکشد، این بدان معناست که مقاله شما نباید بیشتر از 10 صفحه باشد.
فرمت های مختص کنفرانس
همیشه آن کنفرانسی را که قرار است در آنجا مقاله تان را ثبت کنید، بخوبی مورد بررسی قرار دهید. ممکن است الزامات خاصی برای فرمت مقاله و چکیده داشته باشند، برای مثال اندازه حاشیه، اینکه آیا از شماره صفحه یا جزئیات دیگر استفاده کنید و غیره. همچنین ممکن است محدودیت تعداد صفحات داشته باشند.
نحوه نوشتن گام به گام یک مقاله کنفرانسی
هر مقاله کنفرانسی ویژگی های مخصوص به خود را دارد، زیرا پژوهشی که ارائه می دهد نیز باید مخصوص و منحصربفرد باشد. با این حال، این فرآیند پایه برای نحوه نوشتن یک مقاله کنفرانسی به شما در ایجاد یک پیش نویس مفید، کمک خواهند کرد.
قبل از اینکه شروع به نوشتن مقاله کنفرانسی بکنید، اطمینان حاصل کنید که می خواهید چه چیزی را به اطلاع دیگران برسانید. عنصر کلیدی پژوهش شما چیست؟ «بیانیه پایان نامه» (thesis statement) شما چیست؟ هر چیز دیگری که می نویسید برای تایید و پشتیبانی از این «بیانیه هدف» (purpose statement)، لازم خواهد بود.
راهکار جذاب کردن مقاله کنفرانسی تان، متناسب سازی آن با مخاطبانتان است. لازم است مخاطبانتان را بخوبی بشناسید تا بتوانید این کار را انجام دهید. از خودتان تعدادی سوال در مورد آنها بپرسید:
چند دقیقه وقت بگذارید تا نکاتی در مورد مخاطب تان را بنویسید. متصل کردن پژوهش تان با دغدغه ها و نیازهای مخاطب، به درگیر کردن و جذب کردن مخاطب کمک خواهد کرد.
طرح کلی مقاله را هنگام آماده شدن برای ارائه شفاهی، ایجاد کنید. در این نقطه، ایجاد یک طرح کلی دو کار مهم را انجام می دهد:
مقدمه ای بنویسید که توجه مطالعه کننده را به خود جلب کند، بخصوص اگر به ارائه شفاهی شما گوش نداده باشند. در پاراگراف اول، به مطالعه کننده بگوید قصد دارید چه چیزی را در میان بگذارید یا اثبات کنید. بسیار مهم است که از ابتدا در مورد این موضوع با خود شفاف و صادق باشید.
از طرح کلی، شروع به نوشتن اولین پیش نویس خود کنید. هنگام نوشتن، توضیحات تفصیلی تر در مورد کار واقعی انجام شده، شامل کنید. این جزئیات اغلب در حین یک ارائه شفاهی به حداقل می رسند، اما در مقاله واقعی که نتایج را گزارش می دهند، باید کامل و تفصیلی باشند.
علاوه بر آن، نیاز است ادعاهای تان در مقاله کنفرانسی را با داده هایی پشتیبانی و تایید کنید. این جزئیات پشتیبانی کننده باعث تقویت استدلال هایتان و جذب کردن مطالعه کننده می شود.
بخش نتایج مقاله شما درست مثل محتوای ارائه شفاهی شما خواهد بود. نتایج پژوهش تان را با جزئیات کافی شامل کنید تا مخاطب را جذب کنید و ادعای تان را اثبات کنید. هنگام نوشتن یک نتیجه گیری، همچنین باید در مورد موضوعات پژوهش های بعدی و کار پیگیری، اظهار نظر کنید.
تمرکز مقاله شما باید به کار ارائه شده در طی کنفرانس محدود باشد. هر کار انجام شده ای را شامل نکنید، زیرا این کار مرز بین کار ارائه شده در کنفرانس و کار پیگیری که در ادامه انجام می شود را از حالت شفافیت در می آورد.
همه منابع استفاده شده به عنوان «منابع مرجع» و منابعی که نتایج مسئله مدنظر شما را نقل قول (cite) می کنند را شامل کنید. هرچه منابع کامل تر باشند، مقاله شما بیشتر جذب می کند. این نشان خواهد داد که کل موضوع را بخوبی درک کرده اید و کار شما اصالت و نوآوری دارد.
تلاش کنید مقاله را با صدای بلند بخوانید تا قسمت هایی که نامتناسب هستند را پیدا کنید. مشاهده کنید که در کجا می توانید متن اضافه را حذف کنید. بخاطر داشته باشید که این موضوع مخاطب تان را دور می کند اگر زمان برای ارائه، کم بیاورید و اگر پر پیچ و تاب باشد، باعث از بین رفتن علاقه آنها می شود.
اگر هنگام ارائه شفاهی مستقیماً از روی مقاله قرائت می کنید، جملات را کوتاه کنید و برای خودتان نکته های «درون متن» اضافه کنید تا مخاطبان را جذب کنید
دانستن نحوه نوشتن مقاله های کنفرانسی قطعاً به شما کمک می کند تا کار خود را به صورت حرفه ای ارائه دهید و این حتی می تواند به شما در ارائه شفاهی کمک کند. «نکاتی در مورد نوشتن آکادمیک» را مرور کنید تا خودتان را در این زمینه تقویت کنید.
سخن پایانی؛ از کجا شروع کنیم؟!
تیم فرداپیپر با داشتن تیم قوی مترجمین و پژوهشگران و چندین سال تجربه در زمینه چاپ مقالات کنفرانسی در کنار شماست تا شما را تا مرحله آخر و دریافت گواهی پذیرش مقالات، یاری نماید.
در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه و کسب راهنمایی های بیشتر، هم اکنون می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.
دانشجویان و پژوهشگرانی که تمایل دارند تا در جهت تقویت رزومه خود اقدام نمایند، می توانند مقاله ای را در یکی از کنفرانس های معتبر داخل کشور چاپ نمایند. اهمیت این مقاله، در این است که در سایت های سیویلیکا و ISC نیز نمایه می شوند. تقویت رزومه کاری می تواند شاخص متمایزکننده شما در آزمون های استخدامی و همچنین اپلای به دانشگاه های خارجی باشد.
مطمئنا در صورتی که آشنایی زیادی با فرآیند چاپ مقالات نداشته باشید، می توانید از خدمات تیم ما استفاده نمایید. در این راستا، تمامی مراحل از نگارش اولیه تا چاپ نهایی توسط تیم ما انجام خواهد شد. نهایتا گواهی پذیرش به اسم شما صادر خواهد شد.
مقالات به دو صورت ارائه می شوند: به صورت پوستر و به صورت سخنرانی. در صورت تمایل می توانید حالت حضوری را نیز انتخاب کنید. یا اینکه حالت پوستر را انتخاب نمایید و گواهی خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایید.
ما با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه های علمی و دانشگاهی، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شده ایم. داشتن این نماد به معنی داشتن درگاه های پرداخت رسمی و ایمن می باشد. در نتیجه هیچگونه نگرانی در مورد واریزی ها وجود نخواهد داشت.
در بالای همین صفحه، فرمی طراحی شده که با تکمیل کردن آن می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. در راستای ارتباط بهتر و ذکر توضیحات بیشتر، می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام نیز با ما در ارتباط باشید.
کنفرانس های زیادی در حال برگزاری می باشند که مناسب ترین آنها با توجه به رشته و موضوع، برای مقاله شما انتخاب می شوند. مطمئنا قبل از ارسال مقاله نیز، هماهنگی های لازم به شما انجام خواهد شد.
بله می توانیم چندین مقاله آماده کرده و در یک کنفرانس خاص، با نام شما ثبت نماییم. در همین راستا، در صورتی که چندین مقاله سفارش دهید، تخفیفاتی را نیز برای شما در نظر خواهیم گرفت. همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت، آماده ارائه راهنمایی های بیشتر برای شما هستند.