دانلود پروپوزال کاری طرح استراتژی SMS مارکتینگ (بازاریابی پیامکی)

عنوان فارسی :

طرح استراتژی SMS مارکتینگ (بازاریابی پیامکی) به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استاندارهای جهانی طراحی پروپوزال کاری (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 37 سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
پروپوزال کاری بازاریابی پیامکی
قیمت دانلود :
189,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به دنبال پیاده سازی راهکار SMS مارکتینگ برای کسب و کار خود هستند 2. کسانی که به دنبال بهترین مجری برای پیاده سازی SMS مارکتینگ هستند 3. کسانی که ارائه دهنده روش های بازاریابی دیجیتال هستند و طرحی حرفه ای برای ارائه خود ندارند 4. کسانی که به دنبال متقاعد کردن کارفرمایان و مشتریان برای پیاده سازی راهکار بازاریابی پیامکی هستند 5. کسانی که به دنبال یافتن دیدگاهی جامع در زمینه نحوه کار بازاریابی پیامکی هستند و اطلاعات دقیقی از این فرآیند ندارند 6. این طرح را می توان اولین گام برای توسعه کسب و کار و جذب مشتریان جدید در راستای بازارسازی و بازاریابی مبتنی بر راهکارهای بازاریابی پیامکی دانست

فهرست مطالب و محتویات

1. درباره‌ي تیم ما (نویسندگان طرح، درباره این طرح) 2. شرح نیاز (آیا شما به این استراتژی نیاز دارید؟) 3. هدف از طرح (مزایای پیاده سازی بازاریابی پیامکی توسط تیم ما) 4. پیاده سازی پروژه در یک نگاه (برآورد جامع، گارانتی/پشتیبانی) 5. توضیح خدمات (جدول ارزیابی اولیه) 6. راهبردهای کلی (مقدمه، دامنه‌ی‌کاربرد، مزایا، معایب) 7. آمارهای عددی (شرح و جدول جزئیات و آمارها) 8. امکانات پایه (شرح و جدول جزئیات امکانات اولیه) 9. فرایند انجام کار (شرح و جدول فرایند انجام کار) 10. ورودی‌ها (شرح و جدول پیش‌نیازهای اولیه) 11. خروجی نهایی (شرح و جدول خروجی‌ مورد انتظار) 12. پیش‌نیازها (پیش‌نیاز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) 13. نگهداری داده‌ها (شرح و جدول راهکارها و رسانه‌ها) 14. نظارت بر پروژه (شرح و جدول مراحل نظارت بر اجرا و پرداخت هزینه) 15. پرسش‌نامه (جدول اطلاعات تماس و جزئیات فنی) 16. امکانات پیشرفته (شرح و جدول امکانات) 17. دیاگرام تولید (شرح و چارت و مراحل تولید) 18. مراحل طراحی ظاهری (فرایند طراحی رابط و تجربه کاربری) 19. پکیج پیشنهادی ما (شرح و جدول بسته، افزودنی‌ها) 20. شرایط پرداخت هزینه‌ها (شرح و جدول مراحل پرداخت) 21. زمان‌بندی اجرای پروژه (شرح و جدول فازهای اجرای پروژه) 22. حفظ محرمانگی اطلاعات (محرمانگی، عدم افشا و مالکیت) 23. تکنولوژی‌های مورد استفاده (جدول و شرح ابزارها و فناوری‌ها) 24. SLA گارانتی سرویس (شرح و جدول توافق زمانی گارانتی) 25. تخمین هزینه‌ی دقیق (فاکتورهای تاثیرگذار، جدول قیمت‌گذاری) 26. نظارت و کنترل بهبود (شرح و جدول نظارت، آزمون و فرم) 27. ریسک‌های پروژه (شرح، جدول و راهکار) 28. اطلاعات مجری (مدارک، مشتریان، اعضا، نماینده، شرکای تجاری، خلاصه رزومه)

سفارش پروپوزال کاری
شرح موضوع

SMS (سرویس پیام کوتاه)، یکی از اجزای خدمات پیامرسانی متنی در اکثر سامانه های تلفنی، اینترنتی و گوشی های موبایل است. این سرویس، از پروتکل های ارتباطاتی استاندارد شده استفاده می کند که این امکان را فراهم می کند تا دستگاه های موبایل، پیام های متنی کوتاه را مبادله کنند. یک سرویس واسط می تواند تبدیل متن به صوت جهت ارسال به خطوط زمینی را تسهیل کند.

SMS که مخفف «سرویس پیام کوتاه» است و عمدتاً به آن «پیامرسانی متنی» گفته می شود. بازاریابی پیامکی (مبتنی بر اس ام اس)، یکی از روش هایی است که یک کسب و کار می تواند با مشتریان یا مشترکان خود از طریق پیامک، ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است که این روش تبلیغات طی سالیان گذشته، رشد زیادی را تجربه کرده است.

در پروپوزال های کاری فرداپیپر، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 37 صفحه و به صورت حرفه ای، طراحی شده و در ادامه نیز 6 صفحه اول مربوط به این پروپوزال، قرار داده شده است:

SMS مارکتینگ چیست؟

بازاریابی پیامکی (SMS مارکتینگ)، به معنای ارسال کمپین ها یا پیام های تبلیغاتی با هدف بازاریابی و با استفاده از پیام های متنی می باشد. این پیام ها عمدتاً برای اطلاع رسانی تخفیف ها، آپدیت ها و هشدارهای حساس به زمان به افرادی که رضایت داده اند این پیام ها را از طرف یک شرکت یا سازمان دریافت کنند، می باشند.

بی تردید، ایجاد ارتباط با مشتریان، زمانبر است. اگر کسب و کاری به دنبال جذب مشتریان باشد، نمی تواند منتظر بماند تا آنها به سراغ سازمان بیایند. باید پیش دستی کرده و به سراغ آنها برود. از زمانی که مردم بیشتر به گوشی هایشان دلبسته شده اند، پیام های متنی به مستقیم‌ترین خط تماس تبدیل شد. این باعث شده که این سامانه (در صورتی که به شکلی صحیح پیاده سازی شود)، به یکی از موثرترین شکل های برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل گردد.

چرا بازاریابی پیامکی موثر است؟

به چند دلیل، SMS یا پیامک، یکی از مفیدترین کانال های بازاریابی است که در اختیار یک کسب و کار قرار دارد:

  • فراگیر بودن گوشی های هوشمند: با توجه به اینکه در سال های اخیر بیشتر بزرگسالان، مالک گوشی های هوشمند شده اند، پیامک روشی عالی برای رسیدن مستقیم به این مشتریان می باشد. با شامل کردن یک لینک در این پیام متنی، می توان مشتریان را جذب کسب و کار اینترنتی کرد.
  • حلقه بازاریابی ایمیلی را تکمیل می کند: با اینکه بازاریابی ایمیلی و پیامکی، شباهت های بسیاری از نظر پیاده سازی استراتژی دارند، اما در کنار هم بهترین عملکرد را خواهند داشت. شایان ذکر است که می توان از SMS برای ارسال اعلام های فوری استفاده کرد، درحالی که ایمیل حاوی محتوای طولانی تری است.
  • نرخ جذب بالا: نرخ جذب بوسیله پیامک در مقایسه با ایمیل، بسیار بیشتر است، زیرا طبق تحقیقات، درصد بسیار بالایی از پیامک ها در دقایق اولیه پس از دریافت، خوانده می شوند. این باعث می شود که پیامک در تحویل اطلاعات اساسی و با نرخ موفقیت بالا، بسیار مفید باشد.
  • عالی برای بازارهای نوظهور: اگر یک کسب و کار تلاش می کند تا در کشوری فعالیت کند که در آنجا، هزینه اینترنت بالا است، پیامک می تواند کانالی بسیار بهتر برای تبادل اطلاعات باشد.

چه افراد و سازمان هایی می توانند از مزایای بازاریابی پیامکی استفاده کنند؟

پیام های متنی، می توانند مکمل های عالی برای اقدامات بازاریابی دیجیتال در یک کسب و کار باشند. پیامک، کارکرد منحصربفرد تبادل اطلاعات بسیار فوری به نحو بسیار مطمئن را دارد. اما، کسب و کارهای خاصی هستند که بدون استفاده از پیامک در استراتژی خود، نمی توانند دوام داشته باشند:

  • فروشگاه های تجارت الکترونیک: یک کسب و کار چه اینکه پیام های تبلیغاتی بفرستد یا تایید/ارسال سفارش، پیامک ابزاری عالی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک خواهد بود.
  • شرکت های مسافرتی: پیامک برای شرکت های مسافرتی بسیار لازم و ضروری است، زیرا مشتریان نیاز به اطلاعات بلادرنگ و بی وقفه دارند. این شامل آپدیت های زمان پرواز، تغییرات گیت، کنسلی ها، هشدارهای آب و هوایی و موارد بسیار دیگری هستند. این شرکت ها بوسیله پیامک قادر هستند تا سریعاً به مشتریان خود بگویند که چه چیزی را باید بدانند.
  • کسب و کارهای خدماتی که نیاز به قرار ملاقات دارند: بوسیله ارسال یادآوری های پیامکی به مشتریان، اطمینان حاصل می شود که آنها هرگز قرار ملاقات را از دست نخواهند داد. این کار در زمان و هزینه زیاد صرف شده برای غیبت یا تاخیر در قرارها، صرفه جویی می کند.
  • سازمان های بزرگ دارای بیش از 100 پرسنل: ارتباطات داخلی مهم است، اما ارتباطات با تک تک پرسنل یک شرکت بزرگ، دشوار می باشد. برای اطلاع رسانی فوری، ایمیل بسیار کند است. استفاده از پیامک برای ارتباطات داخلی، بهترین روش برای این است که اطمینان حاصل شود که همه کارکنان، اطلاعاتی که می خواهند را در زمان مناسب دریافت خواهند کرد
  • مطمئنا این لیست، کامل نیست و شرکت ها و سازمان های بیشماری هستند که می توانند از این سرویس ها استفاده نمایند.

بازاریابی پیامکی SMS

در دنیایی که اکثر بزرگسالان، از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، عدم بهره گیری از بازاریابی پیامکی که یکی از موثرترین روش های ارسال تبلیغات به مشتریان است، قطعاً یک اشتباه بزرگ خواهد بود. به طور خلاصه می توان تعدادی از مزایای مرتبط با این ابزار را به صورت زیر بیان کرد:

  • تحویل مطمئن
  • خط ارتباطی مستقیم با مشتری
  • نرخ جذب بالا
  • مکمل استراتژی بازاریابی ایمیلی

اگر شما مجری راه اندازی سیستم بازاریابی پیامکی هستید، می توانید پروپوزال کاری SMS مارکتینگ که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است را از سایت دریافت نموده و به مدیران سازمان ها ارائه دهید.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری طرح استراتژی SMS مارکتینگ (بازاریابی پیامکی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی