دانلود پروپوزال کاری راه اندازی و تاسیس شرکت خدمات تحقیقات بازار

عنوان فارسی :

راه اندازی و تاسیس شرکت خدمات تحقیقات بازار به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی پروپوزال کاری (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 27 سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
Market research firm
قیمت دانلود :
236,800 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که تمایل به راه اندازی یک شرکت تحقیقات بازار را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و به دنبال توسعه کسب و کار خود می باشند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این حوزه می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند

فهرست مطالب و محتویات

1. درباره‌ی ما (نویسندگان طرح، درباره این سند) 2. اجرای پروژه در یک نگاه (کلیات تخمینی، گارانتی/پشتیبانی) 3. نمای کلی (معرفی صنعت) 4. خلاصه اجرایی محصولات و خدمات ما 5. بیانیه ماموریت و چشم‌انداز (ساختار کسب و کار) 6. نقش‌ها و مسئولیت‌های شغلی 7. تحلیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها) 8. تحلیل بازار (روندهای بازار) 9. بازار هدف (مزیت رقابتی ما) 10. استراتژی فروش و بازاریابی 11. پیش‌بینی فروش 12. استراتژی تبلیغات 13. استراتژی قیمت‌گذاری ما 14. هزینه‌های راه‌اندازی (بودجه) 15. استراتژی توسعه و پایداری 16. چرا ما را انتخاب می‌کنید؟ (شاخص‌های کلیدی انتخاب مجری) 17. مدارک و گواهینامه‌ها 18. مشتریان ما 19. سوابق اجرایی مجری (فهرست کارشناسان و همکاران تجاری) 20. اطلاعات تماس نماینده مجری

سفارش پروپوزال کاری
شرح موضوع

آیا علاقمند به راه اندازی شرکت ارائه خدمات تحقیقات بازار هستید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه کامل طرح کسب و کار و گزارش امکان سنجی تحقیقات بازار ارائه شده که می توانید از آن استفاده نمایید. ما تمام الزامات راه اندازی شرکت تحقیقات بازار را مورد بررسی قرار داده ایم. ما همچنین با تجزیه و تحلیل و تهیه یک نمونه الگوی طرح بازاریابی تحقیقات بازار که توسط ایده های بازاریابی چریکی عملی برای کسب و کار شرکت های مربوط به تحقیقات بازار پشتیبانی می شود، این مطالعه را پیش بردیم.

در پروپوزال های کاری فرداپیپر، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است.

مزایای راه اندازی یک شرکت ارائه خدمات تحقیقات بازار

اگر مایل به انجام تحقیق هستید و به دنبال شروع یک کسب و کار مشاوره ای مبتنی بر تحقیق می باشید، یکی از گزینه های پیش روی شما این است که کسب و کار تحقیقات بازار را راه اندازی کنید. حقیقت این است که این صنعت بسیار سودآور است، زیرا هر کسب و کاری خواهان افزایش فروش خود می باشد؛ و به این ترتیب، سطح سودآوری شما به توانایی شما در ارائه راه حل های قابل اجرا برای چالش های بازاریابی بستگی دارد.

اگر پس از انجام مطالعات امکان‌ سنجی و تحقیقات بازار خود مطمئن شدید که این همان کسب ‌وکاری است که واقعاً می ‌خواهید انجام دهید، قدم بعدی نوشتن یک طرح کسب و کار خوب است؛ یک طرح کلی دقیق از نحوه افزایش سرمایه اولیه، راه اندازی کسب و کار، مدیریت جریان کسب و کار، طبقه بندی مالیات و بازاریابی محصولات و مواردی این چنینی را بنویسید.

حقیقت این است که داشتن یک ایده فوق العاده در مورد طرح کسب و کار یک چیز است و این که این طرح کسب و کار به سود تبدیل شود، چیز دیگری است، به همین دلیل است که اگر می خواهید در کسب و کار تحقیقات بازاریابی تان موفق باشید، باید یک تیم از کارکنان متعهد جمع کنید.

در این محصول، یک نمونه الگوی طرح کسب و کار شرکت تحقیقات بازاریابی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا برنامه خود را با موفقیت و بدون هیچ مشکلی پیش ببرید.

راه اندازی شرکت تحقیقات بازار

صنعت تحقیقات بازاریابی از سازمان هایی تشکیل شده است که به طور سیستماتیک، داده های بازاریابی و افکار عمومی را جمع آوری، ثبت، جدول بندی و ارائه می کنند. نظرسنجی سیاسی، خدمات نمونه گیری و آماری، خدمات رتبه بندی رسانه های جمعی و خدمات تحلیل بازار، نمونه هایی از خدمات این حوزه می باشند. ذکر این نکته ضروری است که شرکت هایی که در زمینه هایی مانند اقتصاد یا مهندسی به انجام تحقیقات تجربی یا علمی می پردازند، در این صنعت قرار نمی گیرند.

اگر به دقت، اتفاقات این حوزه خدماتی را زیر نظر داشته باشید، متوجه خواهید شد که این حوزه در چندین سال گذشته، رشد خوبی را تجربه کرده است. با آغاز افزایش سود شرکت ها، کسب و کارها از رکود ناشی از هزینه خارج شدند و اقدام به توسعه محصولات جدید و افزایش سرمایه گذاری کردند.

با این حال، این امر به تنهایی برای بازگشت به حالت رشد صنعت کافی نشد. بلکه، افزایش هزینه ‌های تحقیق و توسعه (R&D) باعث رشد مجدد این صنعت گشت. آژانس های تبلیغاتی بزرگ نیز به طور روزافزونی به منظور دنبال نمودن خدمات ارزش افزوده در این صنعت تکمیلی، از شرکت های تحقیقات بازار، بهره جسته اند. وانگهی، این صنعت از طریق افزایش فعالیت ‌های بدون کارمند و دستمزد، شاهد افزایش تحقیقات بازار درون سپاری شده می باشد.

علاوه بر این، اگر تخصص و ظرفیت دستیابی به بازار هدف خود را داشته باشید و البته بدانید که چگونه خدمات منتج به نتیجه به مشتریان خود ارائه دهید، راه اندازی یک شرکت تحقیقات بازار می تواند یک تجارت خوب برای شروع باشد.


نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری راه اندازی و تاسیس شرکت خدمات تحقیقات بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی