بازاریابی

مقالات جدید بازاریابی pdf

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات مربوط به رشته بازاریابی را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر، امرالد و … جمع آوری شده و به همراه ترجمه فارسی در اختیار شما قرار گرفته اند. در هر قسمت می توانید مقاله انگلیسی با فرمت PDF را به صورت رایگان دانلود کرده و جهت دریافت ترجمه مقاله در قالب فایل doc یا همان WORD نیز روی خرید و دانلود کلیک نمایید. مدیریت بازاریابی یکی از گرایش های پرطرفدار رشته مدیریت است که امروزه، اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. مدیریت بازاریابی، راهی برای کشف فرصت های سودآور و ایجاد این فرصت ها بواسطه جلب رضایت مشتریان است. این ابزار را می توان یک ابزار مشتری محور دانست. بنابراین، مدیر بازاریابی باید خدماتی که رضایت مصرف کنندگان را برآورده می کند و خدماتی که نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نمی کند، تشخیص دهد تا بتواند از آنها به منظور کشف کمبودها، مزایا و معایب استفاده نماید.

مدیریت بازاریابی، فرآیندکنترل جنبه های بازاریابی، تعیین اهداف یک شرکت، سازماندهی گام به گام برنامه ها، تصمیم گیری برای شرکت و اجرای این تصمیمات برای به دست آوردن حداکثر گردش مالی، بواسطه برآوردن خواسته های مصرف کنندگان است.

مقاله در مورد بازاریابی با ترجمه

دانشجویان و پژوهشگران رشته های علوم انسانی، عمدتا جهت انجام مطالعات و پژوهش های خود نیازمند مقالات معتبر بین المللی هستند. در این راستا، ما در تیم فرداپیپر تصمیم گرفته ایم تا معتبرترین مقالات را به همراه ترجمه فارسی آنها در اختیار این کاربران قرار دهیم. ترجمه تخصصی این مقالات توسط تیمی از مترجمین این رشته انجام شده تا کیفیت در بالاترین حد ممکن باشد. این رشته را می توان به عنوان یکی از کاربردی ترین علوم رشته مدیریت دانست. فردی که مدیر بازاریابی است، باید مطالعه عمیقی داشته باشد تا به این فکر کند که به راستی مدیریت بازاریابی چیست و چگونه می توان آن را به نفع شرکت خود بهبود بخشیده و استفاده کرد. مدیریت بازاریابی مبتنی بر محصول، مکان، قیمت و تبلیغ برای جذب مصرف کنندگان است. این چهار مولفه، توسط مدیریت شرکت و با توجه به تقاضای مشتریانی که می‌خواهند چیزی بخرند، با قیمت‌های بازار مناسب و راحتی پیدا شدن محصول در فروشگاه‌ها یا آنلاین شاپ ها، تعیین می‌شوند. یک مدیر در این زمینه باید به منظور بقای کسب و کار، به این عناصر پرداخته و افراد را وارد بازار نماید.

بازاریابی

دانلود رایگان مقاله بازاریابی با مدل مفهومی

همانطور که ذکر شد، تعداد بسیار زیادی از جدیدترین مقالات انگلیسی رشته مدیریت بازاریابی در این صفحه، دسته بندی شده اند. مقالات انگلیسی که دارای فرمت PDF می باشند را می توانید به طور کاملا رایگان از سایت دریافت نمایید. مدیریت بازاریابی بر ایجاد، برنامه ریزی و اجرای استراتژی هایی متمرکز است که به دستیابی به اهداف گسترده تر در کسب و کار کمک می کند. این اهداف کسب و کار می تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش سود، یا ورود به بازارهای بکر و جدید باشد. هنگامی که ما شروع به بررسی این حوزه می کنیم، مهم است که به متخصصان بین المللی این رشته نگاهی بیندازیم، آن ها در پژوهش های خود، تعریف استانداردی در مورد این زمینه ارائه داده اند که به این قرار است: «توسعه، طراحی و پیاده سازی برنامه‌ها، فرآیندها و فعالیت هایی که وسعت و وابستگی‌های متقابل محیط کسب و کار را تشخیص می دهد».

این متخصصان باید مشتریان خود را بررسی کنند، درک عمیقی از روش ها و استراتژی هایی برای حفظ و شادمان آنها داشته باشند و در اندازه گیری دستاوردها و بهینه سازی فرآیندهای داخلی فعال باشند. این رشته بسیار مهم است، زیرا دستیابی به مشتریان بالقوه و تعامل با آنها، مولفه حیاتی استراتژی کسب و کار محسوب می شود. ممکن است سال‌ها وقت صرف کنید تا محصولی را آماده عرضه کنید، اما بدون استفاده از این ابزار، ناگزیر به موانع متعددی برخورد خواهید کرد.

دانلود رایگان مقاله مدیریت فروش

یکی از موضوعاتی که سرلوحه بسیاری از پژوهش های این رشته بوده و کاربرد زیادی نیز در بازارهای تجاری داشته را می توان مدیریت فروش عنوان کرد. ما در تیم فرداپیپر و جهت سرعت بخشیدن به فرآیندهای پژوهشی شما سعی کرده ایم تا صدها مقاله در مورد این موضوع و همچنین موضوعات دیگر این رشته را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم. اگر نیاز به سفارش ترجمه مقاله خاصی نیز داشتید، می توانید با واحد پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا مقاله شما توسط مجرب ترین مترجمین این رشته، ترجمه گردد.

در ابتدا، مدیریت بازاریابی تضمین می کند که شما خواسته های مشتری خود را درک می کنید، از رنگ بندی گرفته تا بسته بندی. بدون آن، ممکن است متوجه شوید که محصول شما حتی برای مشتریان جذاب نیست. پس از صرف زمان قابل توجه برای آماده سازی محصول یا خدمات خود برای عرضه، فرآیندهای مناسب تضمین می کند که از طریق کانال های مناسب در زمان مناسب به پایگاه مشتری بالقوه ایده آل دست می یابید. این رویکرد می تواند کسب و کار شما را از سطح متوسط ​​به سطح سودآور برساند. زمانی می توان این کار را انجام داد که یک تیم قوی بتواند نمایه های مشتری و سهم بازار را پیش از موعد تجزیه و تحلیل کند و نتایج کمپین، عملکرد تیم، بازگشت سرمایه و هزینه ها را پس از تکمیل پروژه بررسی کند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi