دانلود پروپوزال کاری راهکارهای پیاده سازی ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)

عنوان فارسی :

طراحی راهکارهای پیاده سازی ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استاندارهای جهانی طراحی پروپوزال کاری (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 37 سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
پروپوزال کاری بازاریابی ایمیلی
قیمت دانلود :
189,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به دنبال پیاده سازی بازاریابی ایمیلی در بین رویکردهای بازاریابی کسب و کار خود هستند 2. کسانی که ارائه دهنده سرویس های بازاریابی ایمیلی هستند و به دنبال مشتریان جدید برای ارائه این سرویس ها می باشند 3. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان برای سفارش این سرویس هستند 4. کسانی که به دنبال یک بیزینس پلن کامل به همراه پیش نیازهای راه اندازی این طرح هستند 5. کسانی که به دنبال پیدا کردن یک چشم انداز کلی در مورد این سرویس ها هستند ولی اطلاعات فنی و دقیقی از نحوه ورود به آن ندارند

فهرست مطالب و محتویات

1. درباره‌ي ما (نویسندگان طرح، درباره این سند) 2. شرح نیاز (آیا شما به این راهکار نیاز دارید؟) 3. هدف از اجرا (مزایای اجرا طرح توسط ما) 4. اجرای پروژه در یک نگاه (برآورد کلیات، گارانتی/پشتیبانی) 5. شرح خدمات (جدول ارزیابی اولیه) 6. راهکارهای رایج (معرفی، دامنه‌ی‌کاربرد، مزایا، معایب) 7. آمارهای عددی (شرح و جدول جزئیات و آمارها) 8. امکانات پایه (شرح و جدول جزئیات امکانات اولیه) 9. فرایند انجام کار (شرح و جدول فرایند انجام کار) 10. ورودی‌ها (شرح و جدول پیش‌نیازهای اولیه) 11. خروجی نهایی (شرح و جدول خروجی‌ مورد انتظار) 12. پیش‌نیازها (پیش‌نیاز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) 13. نگهداری داده‌ها (شرح و جدول راهکارها و رسانه‌ها) 14. نظارت بر اجرا (شرح و جدول مراحل نظارت بر اجرا و پرداخت هزینه) 15. پرسش‌نامه (جدول اطلاعات تماس و جزئیات فنی) 16. امکانات پیشرفته (شرح و جدول امکانات) 17. دیاگرام تولید (شرح و چارت و مراحل تولید) 18. مراحل طراحی ظاهری (فرایند طراحی رابط و تجربه کاربری) 19. پکیج پیشنهادی ما (شرح و جدول بسته، افزودنی‌ها) 20. شرایط پرداخت هزینه‌ها (شرح و جدول مراحل پرداخت) 21. زمان‌بندی اجرای پروژه (شرح و جدول فازهای اجرای پروژه) 22. حفظ محرمانگی اطلاعات (محرمانگی، عدم افشا و مالکیت) 23. تکنولوژی‌های مورد استفاده (جدول و شرح ابزارها و فناوری‌ها) 24. SLA گارانتی سرویس (شرح و جدول توافق زمانی گارانتی) 25. تخمین هزینه‌ی دقیق (فاکتورهای موثر، جدول قیمت‌گذاری) 26. نظارت و کنترل بهبود (شرح و جدول نظارت، آزمون و فرم) 27. ریسک‌های پروژه (شرح، جدول و راهکار) 28. اطلاعات مجری (مدارک، مشتریان، اعضا، نماینده، همکاران تجاری، خلاصه رزومه)

شرح موضوع

ایمیل برای کسب و کارها به یک ابزار بازاریابی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است که علت آن تا حدی مربوط به این است که کاربر را به هر نحوی، وادار به یک اقدام خاص می کند. این پیام، داخل اینباکس قرار می گیرد تا زمانی که خوانده شود، حذف شود یا بایگانی گردد. علاوه بر آن، این ابزار، یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای ارتباطی می باشد.

استفاده از این ابزار در فعالیت های بازاریابی برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب و کار و همچنین تشویق وفاداری مشتری، می باشد. بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)، نوعی بازاریابی است که می تواند کاری کند که مشتریان قرار گرفته در این فهرست، از محصولات، تخفیفات جدید و خدمات دیگر، آگاه باشند. همچنین، می تواند یک ابزار نرم تر برای آگاه سازی مخاطبان در مورد ارزش برند یا ادامه دادن خریدها توسط مشتریان باشد. در این نمونه پروپوزال کاری به ارائه راهکارهای مربوط به طراحی، ساخت و بهینه سازی و نحوه عملکرد در این حوزه پرداخته شده تا بیشترین بازگشت سرمایه برای شرکت ها حاصل گردد. شرکت ها و افرادی که تمایل به رشد برند خود داشته باشند، باید بدانند که بازاریابی ایمیلی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین ابزارها برای کمپین های بازاریابی محسوب می شود.

در پروپوزال های کاری فرداپیپر، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 37  صفحه و به صورت حرفه ای، طراحی شده و در ادامه نیز 6 صفحه اول مربوط به این پروپوزال، قرار داده شده است:

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی، یک کانال بازاریابی قوی، یک نوع بازاریابی مستقیم و همچنین بازاریابی دیجیتال است که از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب و کار، استفاده می کند. این ابزار، به واسطه تلفیق با اتوماسیون بازاریابی، کمک می کند تا مشتریان از جدیدترین آیتم ها یا آفرهای (تخفیفات) آگاه شوند. همچنین می تواند نقشی محوری در استراتژی بازاریابی بوسیله تولید سرنخ، آگاهی از برند، ایجاد رابطه و در تعامل نگه داشتن مشتریان در بین خریدهای متوالی از طریق انواع مختلف پیام های بازاریابی، داشته باشد.

این ابزار، عمل ارسال یک پیام تجاری به گروهی از افراد با استفاده از ایمیل می باشد. به طور کلی، هر پیام ارسال شده به یک مشتری بالقوه یا بالفعل را می توان مربوط به این حوزه دانست. این کار، شامل ارسال تبلیغات، درخواست های تجاری یا درخواست های فروش یا هدیه می باشد. استراتژی های این حوزه معمولاً به دنبال دستیابی به حداقل یکی از سه هدف ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند می باشند. این اصطلاح معمولاً اشاره به ارسال پیام ها با هدف بهبود رابطه یک کسب و کار با مشتریان فعلی یا قبلی، ترغیب وفاداری مشتری و تکرار خرید، جذب مشتریان جدید یا قانع کردن مشتریان فعلی برای خرید فوری چیزی یا اشتراک گذاری تبلیغات با طرف ثالث دارد.

اهداف بازاریابی ایمیلی

یک استراتژی بازاریابی خوب در این حوزه که بخوبی طراحی شده باشد، کمک می کند تا شرکت به بسیاری از اهداف بلندمدت و کوتاه مدت خود برسد. مهم ترین اهداف، از قرار زیر می باشند:

  • افزایش آگاهی از برند: یک کمپین ایمیلی، فرصتی عالی برای یادآوری برند نزد مشتریان می باشد. مشتریان هرچه بیشتر پیام های مرتبط و متناسب را از برند در اینباکس خود ببینند، به احتمال بیشتر هنگام جستجوی یک محصول، آن شرکت را انتخاب خواهند کرد. لازم به ذکر است که پیام های متمرکز بر فروش به تنهایی کمک نمی کنند که وجهه برند مناسبی در ذهن مشتریان، ایجاد گردد. بنابراین، ایمیل های فروش بهتر است تا با محتواهای آموزشی ترکیب شوند.
  • تقویت فروش: این هدف احتمالاً برای هر بازاریاب، بیشترین اولویت را می تواند داشته باشد. اگر برندی، معتبر باشد، برای مشتریانی که خرید کرده اند، پس از دریافت ایمیل، استرس زیادی بوجود نمی آورد. می توان در مورد فروش های جدید، پیشنهادات داغ به مشترکان ارسال کرد و حتی برای آنها، آفرهای شخصی سازی شده، پیشنهاد داد.
  • ایجاد اعتبار: اگر شرکتی تاکنون اعتبار حاصل نکرده است، بهتر است تا به سمت استفاده از این استراتژی برود. صادق و روراست بودن را، مشتریان درک خواهند کرد. بهتر است تا گزینه ارسال نظرات نیز به کمپین های بازاریابی اضافه شوند تا تعامل مشتریان و مشترکان با برند، افزایش یابد. همچنین می توان لینکی به وب سایت، درون پیام قرار داد که حاوی بازخورد مشتریان باشد. نظرسنجی می تواند یکی از بهترین بخش های مربوط به اعتمادسازی در بین مشتریان باشد.
  • افزایش هدایت ترافیک به سمت سایت: رسیدن به این هدف، تلاش آنچنان زیادی نمی خواهد. هر کمپین، شامل لینک هایی به چندین صفحه وب سایت است بنابراین اگر بتوان یک خط موضوع جذاب و گیرا و آفر مناسب ایجاد کرد، مشتریان برروی آن لینک ها کلیک خواهند کرد. به این صورت، می توان ترافیک به سمت صفحه های پرطرفدار سایت را تقویت کرده یا آن مواردی را تبلیغ کرد که تعامل کاربر برای آن کم است.
  • کاهش چرخه های فروش طولانی: اگر یک کسب و کار، محصولات پیچیده یا خدمات می فروشد، باید در نظر داشته باشد که گرفتن تصمیم خرید برای مشتریان بالقوه، زمان بسیار بیشتری خواهد برد. در اینجا، کمپین های ایمیلی وارد بازی می شوند. می توان راهنمایی های گام به گام، چک لیست های مفید و دستورالعمل های ویدئویی را به اشتراک گذاشت تا به مشتریان، مزیت های استفاده از محصولات و خدمات، بوضوح نشان داده شود.
  • خودکار سازی امور روتین: این موضوع، مربوط به ایمیل های معاملاتی است. با کمک آنها می توان کمپین ها را به صورت خودکار در پاسخ به اقدامات مشتریان، ارسال کرد. چنین پیام هایی شامل موارد زیر می باشند: خوش آمدگویی، تایید ثبت نام، تایید سفارش، پیام بازنشانی رمزعبور، و کمپین های فعال سازی مجدد. به این صورت، با مدیریت دستی این فرآیندها و تمرکز بر موارد مهمتر، هزینه ها را می توان تا حد زیادی کاهش داد.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ، یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسب و کارها، امکان اشتراک گذاری محصولات جدید، فروش های جدید و خدمات جدید با مشتریانی که در فهرست تماس قرار دارند را می دهد. بازگشت سرمایه بالایاین ابزار، آن را به یکی از موثرترین استراتژی های جامع کسب و کارها تبدیل کرده است.

ایمیل مارکتینگ مدرن، از ایمیل های دسته جمعی فاصله گرفته است و بجای آن بر رضایت، بخش بندی و شخصی سازی، تمرکز کرده است. این ممکن است وقت گیر بنظر برسد، اما اتوماسیون بازاریابی، اکثر امور سنگین را برای یک شرکت، مدیریت و کنترل می کند. در درازمدت، یک استراتژی خوب در این حوزه که به خوبی طراحی شده باشد، نه تنها باعث افزایش فروش می شود بلکه به ایجاد یک جامعه در اطراف برند، کمک می کند.

انواع ایمیل های بازاریابی

ایمیل های بازاریابی می توانند تبلیغاتی یا اطلاعاتی باشند یا هدف خاصی را برای خریدار برآورده کنند.

  • ایمیل های ترویجی:

کمپین های بازاریابی در این حوزه، برای تبلیغ آفرهای ویژه، ارائه محصولات جدید، محتواهایی مانند کتاب الکترونیک و وبینار و بطور کلی، برند، مورد استفاده قرار می گیرند. یک کمپین می تواند شامل ارسال 3 تا 10 پیام در چند روز یا هفته باشد. این پیام ها، یک «دعوت به اقدام» (CTA) شفاف دارند. CTA بیانگر اقدام خاصی است که یک شرکت می خواهد تا مخاطب آن را انجام دهد، چه این اقدام بازدید از یک صفحه در وب سایت باشد و چه استفاده از یک کوپن تخفیف برای خرید. ریتم فروش و بازاریابی شرکت معمولاً تعداد ارسال های این نوع پیام ها را تعیین می کند. در زمان های بسیار حیاتی مانند عیدها، ممکن است چندین پیام در یک روز ارسال شود. در دوره های خلوت تر مانند روزهای عادی، ممکن است فاصله این کمپین ها حتی چند هفته نیز باشد.

  • ایمیل های اطلاعاتی:

خبرنامه ها: یک خبرنامه، همانگونه که از نامش پیداست، اخبار مرتبط با کسب و کار را به اشتراک می گذارد. باید در مورد رسیدن به مراحل جدید، قابلیت های محصول جدید یا داشتن محتوای ارزشمند مانند مطالعات موردی، فکر کرد. خبرنامه هایی که در دوره های منظم (هفتگی، دوهفتگی، ماهانه) ارسال می شوند، به حفظ ارتباط پایدار با مشترکان، کمک می کنند. لازم به ذکر است که نیاز نیست تا این خبرنامه ها، فقط در مورد اخبار باشند. فقط کافی است تا بر جنبه “نامه بودن” آن تمرکز کرد. اینگونه باید در نظر گرفت که یک نامه مستقیم به مشترکان در مورد یک موضوع مورد علاقه آنها، نوشته می شود. به بیان ساده، خبرنامه، فرصتی برای اشتراک گذاری دیدگاه ها، نظرات، نکات، ترفندها و هرچیزی است که بیشترین ارزش آفرینی را برای مخاطبان فراهم می کند.

اعلان ها: ایمیل، روشی عالی برای اطلاع رسانی اعلامیه های شرکت، عرضه محصول جدید، تغییر خدمات و غیره می باشد. در اغلب موارد، این ابزار، یک کانال مستقیم برای پیام های مهم است. اگر در وب سایت، یک اشکال فنی وجود داشته باشد، یا تاخیر در ارسال سفارش یا خرابی سیستم/نرم افزار رخ دهد، ارتباط با مشتریان از این طریق، بهترین روش برای حفظ ارتباطات است.

  • ایمیل های تعامل مجدد (re-engagement):

دیگر نوع مهم در این حوزه، ایمیل تعامل مجدد است. همانگونه که از نامش پیداست، آنها به یادآوری و اتصال مجدد به مشتریان یا مشترکانی که اخیراً فعال نبوده اند، کمک می کند.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای پیاده سازی ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی