دانلود پروپوزال کاری راهکارهای ارائه خدمات تولید و مدیریت محتوا

عنوان فارسی :

راهکارهای ارائه خدمات تولید و مدیریت محتوا به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استاندارهای جهانی طراحی پروپوزال کاری (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 39 سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
پروپوزال کاری تولید و مدیریت محتوا
قیمت دانلود :
189,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به صورت حرفه ای مشغول فعالیت در زمینه تولید محتوا هستند 2. کسانی که به دنبال روش های پیاده سازی راهکارهای تولید و مدیریت محتوا برای بهبود کسب و کار خود هستند 3. نویسندگان، وبلاگ نویسان و مالکان آژانس های تولید محتوا که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان برای گرفتن سفارشات آنها هستند 4. کسانی که تمایل دارند تا چشم اندازی کلی در زمینه کمپین های هدفمند بازاریابی به واسطه تولید و مدیریت محتوا به دست آورند ولی اطلاعات فنی و دقیقی از ورود به این حوزه ندارند 5. این بیزینس پلن را می توان مناسب تمامی شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، کارآفرینان، آژانس های تبلیغاتی، فعالان کمپین های شبکه های اجتماعی، طراحان وب سایت، مدیران و دانشجویان رشته های بازاریابی و فناوری اطلاعات، دانست

فهرست مطالب و محتویات

1. درباره ما (نویسندگان طرح، درباره این سند) 2. شرح نیاز (مقدمه، اهداف، مشخصات و مزایای به کارگیری راهکارهای تولید و مدیریت محتوا) 3. ورودي ها (پیش نیازهای اولیه) 4. خروجي نهایی (پردازش هاي اصلي) 5. نگهداري داده ها (مقدمه، هدف، راهکارها) 6. تعداد کاربران هدف (مقدمه، هدف، ویژگی، مزایا) 7. پیش نیازها (پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری) 8. پرسشنامه ها (اطلاعات عمومی، نیازمندی‌ها، خدمات) 9. مراحل (سطوح تولید و مدیریت محتوا) 10. نمونه فرم گزارش وضعيت 11. نظارت و كنترل فنی (پشتیبانی و بهبود ارایه خدمات) 12. زمانبندی اجرای پروژه (نگاه کلی به پروژه، فرایند کار) 13. پکیج پیشنهادی (قیمت پیشنهادی) 14. نظارت بر اجرا و پرداخت هزینه (مراحل و درصد پرداخت ها) 15. فرایند و دیاگرام (بلوک دیاگرام انجام کار) 16. تکنولوژی‌های مورداستفاده (فناوری های مورد استفاده کار) 17. تخمین هزینه دقیق پروژه (فاکتورهای موثر بر قیمت تمام شده) 18. شرایط پرداخت هزینه ها (ریز پرداخت هزینه ها) 19. امکانات پیشرفته مازاد (خدمات قابل‌ارائه پس از اجرای پروژه، جدول ریز هزینه های رایج) 20. تعهدات پیمانکار در اجرای پروژه (تعليق انجام خدمات، گواهينامه انجام كار و دوران ضمانت) 21. سایر نیازمندیها و تعهدات (تغييرات در پروژه، انتقال تعهدات به غير) 22. حل و فصل اختلاف (تأخيرات مجری، تأخيرات كارفرما، فسخ پروژه) 23. ریسک های پروژه (ریسک های محتمل بهمراه راهکار) 24. چرا تیم ما را انتخاب می کنید؟ (شاخص های انتخاب پیمانکار) 25. گواهینامه ها و مجوزات (مدارک حقوقی) 26. مشتریان ما (فهرست برترین مشتریان مرتبط با پروژه) 27. سوابق اجرايي پیمانکار (فهرست كارشناسان مرتبط با پروژه) 28. اطلاعات تماس نماینده پیمانکار (اطلاعات نماینده، شرکای تجاری)

شرح موضوع

«تولید محتوا»، به معنای اشتراک گذاری اطلاعات در انواع رسانه ها و بخصوص در رسانه های دیجیتال برای رسیدن به یک کاربر نهایی/مخاطب در زمینه های خاص می باشد. محتوا «چیزی است که قرار است از طریق یک رسانه، به صورت صوت، متن،ویدئو، تصویر و … بیان شود» و هدف آن، خود بیانی (بیان شخصیت و احساسات)، توزیع، بازاریابی و یا انتشار می باشد. شکل های معمول این حوزه شامل نگهداری و آپدیت کردن وب سایت ها، وبلاگ نویسی، نوشتن مقاله، عکاسی، فیلم برداری، خبرنگاری آنلاین، نگهداری حساب های رسانه های اجتماعی و ویرایش و توزیع رسانه های دیجیتال می باشد. در برخی تعاریف، این حوزه در قالب تولید مطالب و مشارکت دادن افراد در دنیای دیجیتال توصیف شده است.

«مدیریت محتوا» (CM)، مجموعه ای از فرآیندها و فنآوری ها است که از جمع آوری، مدیریت و انتشار اطلاعات به هر شکل و رسانه، پشتیبانی می کند. این اطلاعات، هنگامی که از طریق کامپیوتر، ذخیره و مورد دسترسی قرار می گیرند، می توان آنها را به بیان تخصصی تر «محتوای دیجیتال» نامید.

  • محتوای دیجیتال می تواند هر شکلی (مانند اسناد الکترونیک)، تصاویر، فایل چندرسانه ای (مانند فایل صوتی یا تصویری) یا هر نوع فایل دیگری داشته باشد که از یک چرخه حیات نیازمند به مدیریت، پیروی می کند.
  • این فرآیند، تا حدودی پیچیده هست و در این راستا، چندین سازنده نرم افزار تجاری اقدام به ارائه نرم افزارها و سامانه هایی در این حوزه کرده اند تا بتوان به واسطه آنها، فرآیند کنترل و خودکارسازی جنبه های قابل توجه این چرخه حیات را میسر ساخت.

در پروپوزال های کاری فرداپیپر، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 39 صفحه و به صورت حرفه ای، طراحی شده و در ادامه نیز 5 صفحه اول مربوط به این پروپوزال، قرار داده شده است:

تولید و مدیریت محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید محتوا، فرآیند مشخص سازی موضوع جدیدی است که یک تولیدکننده تمایل دارد تا در مورد آن بنویسید. در این راستا باید تصمیم گرفته شود که آن، چه شکل و فرمی داشته باشد، استراتژی ها رسمی سازی شوند (کلمات کلیدی یا موارد دیگر) و سپس بصورت عملی پیاده سازی گردند. علاوه بر آن، اکثر فرآیندهای این حوزه، نیاز به چندین دور ویراستاری به واسطه ذینفعان دیگر دارند تا خروجی نهایی، آماده انتشار باشد.

محتوا می تواند هر شکلی را به خود بگیرد، از جمله، پست وبلاگ، ویدئو، کتاب الکترونیک، توئیت، اینفوگرافیک و تبلیغات. این فرآیند، بسیار ظریف است و همیشه به سادگی آنچه که ممکن است بنظر برسد، نیست. با این حال، انجام درست و دقیق آن می تواند واقعاً بر روی کسب و کارها، تاثیر بگذارد. در حقیقت، پژوهش های اخیراً انجام شده اثبات کرده اند که تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت، باعث می شود که مشتریان، بیشتر تمایل به خرید از آن شرکت یا کسب و کار داشته باشند.

«مدیریت محتوا» (CM)، فرآیند گردآوری، تحویل، بازیابی، ارزیابی و بطور کلی مدیریت اطلاعات به هر فرمتی می باشد. این اصطلاح معمولاً در اشاره به کنترل چرخه حیات آن، از تولید تا ذخیره سازی یا حفظ دائمی، مورد استفاده قرار می گیرد. این محتوا می تواند تصاویر، فایل های ویدئویی، صوتی و چندرسانه و همچنین متن باشد.

فرآیند مدیریت محتوا

شیوه ها و فرآیندهای مدیریت محتوا می توانند براساس هدف و سازمان، تفاوت داشته باشند. این امر می تواند باعث بوجود آمدن تفاوت در مراحل یا اصطلاحات تخصصی آن گردد. مراحل چرخه حیات مدیریت در این حوزه عبارتند از:

  • سازمان دهی: مرحله اول که به ایجاد دسته بندی ها، طراحی رده بندی ها و توسعه طرح های دسته بندی پرداخته می شود.
  • تولید: محتوا به دسته بندی های منسجم، تقسیم بندی می شود.
  • ذخیره سازی: تصمیم گیری ها در مورد فرمت و ذخیره سازی براساس سهولت دسترسی، تحویل، امنیت و دیگر عوامل وابسته به نیازهای سازمان، اتخاذ می گردند.
  • گردش کار: قوانین برای حفظ حرکت محتوا در انواع نقش ها و در عین حال، حفظ هماهنگی با سیاست ها و خط مشی های سازمان، طراحی می شوند.
  • ویرایش/نسخه بندی: این مرحله شامل نظارت بر چندین نسخه از محتواها و تغییرات نمایش می باشد.
  • انتشار: در این مرحله، محتوا به کاربران تحویل داده می شود که آن را می توان به صورت بازدید کنندگان از وب سایت یا انتشار داخلی از طریق اینترانت برای کارکنان، تعریف نمود.
  • حذف/بایگانی: در این مرحله، محتوا حذف می شود یا به یک بایگانی منتقل می گردد؛ این فرآیند هنگامی اتفاق می افتد که دسترسی به آنها بسیار کم باشد یا منسوخ و بلااستفاده باشد.

حاکمیت بر محتوا، برای خالقان آن، ساختار و دستورالعمل ایجاد می کند. این ابزار می تواند به تعیین اولویت ها، ارائه استانداردهای تفصیلی، انتساب مالکیت و انجام کنترل دسترسی، کمک کند. این امر به ایجاد یک «تجربه کاربری» هماهنگ، حداقل کردن اختلال و خلق کنترل های داخلی، کمک می کند. ابزارهای مرسوم در این زمینه که مورد استفاده توسط سازمان ها می باشد، شامل گردش کارها، رده بندی ها، راهنمایی های سبک شناسی به همراه ابزارهای نظارت بر سوابق می باشند که در برگیرنده کارآزمایی های حسابرسی از نظر سازگاری هستند.

راهکارهای تولید و مدیریت محتوا

انواع مدیریت محتوای دیجیتال

تقریباً برای هر دسته از محتوای دیجیتال، ابزار یا فرآیند متناظر برای مدیریت آن وجود دارد.

  • مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی: این ابزار به خلق یک استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی سازمان یافته با اهداف تعریف شده و تحلیل تعامل مشتری، کمک می کنند.
  • مدیریت محتوای اینترنتی: این ابزار برای خلق، نظارت، کنترل و نمایش صفحه های وب مورد استفاده قرار می گیرد. یک «سیستم مدیریت محتوای وب» (WCMS)، برنامه ای است که برای سازمان ها، روشی برای نظارت بر اطلاعات دیجیتال در یک وب سایت بدون دانش در مورد برنامه نویسی وب فراهم می کند و می تواند شامل اجزایی برای یک صنعت خاص باشد؛ به عنوان مثال یک برنامه کاربردی مدیریت محتوا (CMA) را می توان نام برد که تولید HTML را خودکار سازی می کند.
  • مدیریت محتوای موبایل (MCM): این ابزار، دسترسی ایمن به داده های سازمانی برروی گوشی های موبایل، تبلت و دستگاه های دیگر را فراهم می کند. اجزاء اصلی MCM، «ذخیره سازی فایل» و «اشتراک گذاری فایل» می باشند.
  • مدیریت محتوای سازمانی (ECM): این ابزار، اجزایی دارد که به شرکت ها در نظارت و کنترل موثر داده ها کمک می کند. اجزای ECM، با اهدافی مانند منظم سازی دسترسی، رفع تنگناها و کمینه سازی بالاسری، همراه با کنترل نسخه، مسیریابی، بایگانی کردن، حاکمیت بر محتوا و امنیت، هماهنگ سازی شده اند.

سیستم ها و ابزارهای مدیریت محتوا

علاوه بر پلتفرم های مدیریت محتوا برای انواع خاص محتواها، «سیستم های مدیریت محتوا» (CMS) به صورت عمومی نیز وجود دارند که فرآیندهای خودکار برای نظارت و تولید محتوای دیجیتال به نحو مشارکتی را فراهم می کنند. CMS معمولاً شامل ویژگی هایی مانند ارزیابی فرمت، ابزارهای انتشار و توانایی آپدیت کردن می باشد. این ابزار می تواند به کاربر، اجازه خلق یک ظاهر یکپارچه و کنترل نسخه بدهد اما یکی از معایب آن این است که اغلب نیاز به آموزش های خاص برای خلق کننده ها دارد. سیستم «مدیریت دارایی دیجیتال» (DAM)، نوعی دیگر از CMS است که اسناد، فیلم ها و دیگر دارایی های رسانه های غنی را کنترل می کند.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای ارائه خدمات تولید و مدیریت محتوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی