دانلود پروپوزال کاری راهکارهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای محصولات و خدمات

عنوان فارسی :

راهکارهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای محصولات و خدمات به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استاندارهای جهانی طراحی پروپوزال کاری (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 30 سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
پروپوزال کاری عکاسی تبلیغاتی
قیمت دانلود :
189,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. عکاسان حرفه ای، آتلیه ها و استودیوهای عکاسی و آژانس های تبلیغاتی 2. مالکان کسب و کارهای خدماتی و تولیدی مختلف که به دنبال جذب مشتریان بیشتر به واسطه عکاسی حرفه ای می باشند 3. کسب و کارهایی که به دنبال بهترین مجری و عکاس برای عکاسی صنعتی و عکاسی 360 درجه از محصولات و خدمات خود می باشند 4. ارائه دهندگان خدمات در این حوزه که طرح کلی و منسجمی از نحوه فعالیت خود ندارند و به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان جهت اخذ سفارشات می باشند 5. کسانی که تمایل دارند تا چشم اندازی کلی از مفاهیم عکاسی تبلیغاتی و صنعتی به دست آورند و به دنبال اطلاعات فنی و دقیق مربوط به این حوزه هستند

فهرست مطالب و محتویات

1. درباره‌ي ما (نویسندگان طرح، درباره این سند) 2. شرح نیاز (آیا شما به این راهکار نیاز دارید؟) 3. هدف از اجرا (مزایای اجرا طرح توسط تیم ما) 4. اجرای پروژه در یک نگاه (کلیات تخمینی، گارانتی/پشتیبانی) 5. شرح خدمات (جدول ارزیابی اولیه) 6. راهکارهای رایج (معرفی، دامنه‌ی‌کاربرد، مزایا، معایب) 7. آمارهای عددی (شرح و جدول جزئیات و آمارها) 8. امکانات پایه (شرح و جدول جزئیات امکانات اولیه) 9. فرایند انجام کار (شرح و جدول فرایند انجام کار) 10. ورودی‌ها (شرح و جدول پیش‌نیازهای اولیه) 11. خروجی نهایی (شرح و جدول خروجی‌ مورد انتظار) 12. نظارت بر اجرا (شرح و جدول مراحل نظارت بر اجرا و پرداخت هزینه) 13. پرسش‌نامه (جدول اطلاعات تماس و جزئیات فنی) 14. امکانات پیشرفته (شرح و جدول امکانات) 15. بسته‌ی پیشنهادی ما (شرح و جدول بسته، افزودنی‌ها) 16. شرایط پرداخت هزینه‌ها (شرح و جدول مراحل پرداخت) 17. زمان‌بندی اجرای پروژه (شرح و جدول فازهای اجرای پروژه) 18. حفظ محرمانگی اطلاعات (محرمانگی، عدم افشا و مالکیت) 19. تکنولوژی‌های مورد استفاده (جدول و شرح ابزارها و فناوری‌ها) 20. اطلاعات مجری (مدارک، مشتریان، اعضا، نماینده، همکاران تجاری، خلاصه رزومه)

سفارش پروپوزال کاری
شرح موضوع

ما و محیط پیرامون ما، با تصاویری که بیشتر جهت فروش اجناس و کالاها استفاده می‌شوند، احاطه شده است. اما این تصاویر و محتواها، چه میزان از آن چیزی است که یک مخاطب واقعا به آن نیاز دارد، نه چیزی که تمایل دارد تا داشته باشد؟ عکس ها نقش مهمی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ایفا می کنند، زیرا می توانند داستانی از یک برند را بیان کنند. در دنیای امروز، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به تصاویر اهمیت می دهند؛ از این رو، تنها تصاویری که نافذ و گیرا هستند می توانند توجه آنها را به خود معطوف سازند. اینجا، یک نمونه پروپوزال کاری با محوریت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ارائه شده است.

عکاسی تبلیغاتی، یک هنر تخصصی جهت ثبت تصاویر به منظور استفاده در کمپین های تبلیغاتی و استفاده مجدد در سایر انواع ارتباطات مورد نیاز سازمان محسوب می شود. همچنین می توان اینگونه عنوان کرد که کمپین های برجسته و معتبر، به عکاسی تبلیغاتی عالی و حرفه ای تکیه دارند.

در پروپوزال های کاری فرداپیپر، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 30 صفحه و به صورت حرفه ای، طراحی شده و در ادامه نیز 7 صفحه اول مربوط به این پروپوزال، قرار داده شده است:

ارتباط عاطفی، قوی ترین نوع ارتباط بین مشتریان و محصولات، محسوب می شود. اگر بتوان عکسی را خلق کرد که به جای نمایش صرف محصول، تصویری ذهنی مانند زندگی شادتر، خانه بهتر یا خاطره ای دوست داشتنی را برای مخاطب تداعی کند، نوعی ارتباط عاطفی را در مشتری ایجاد کرده و به احتمال زیاد، مشتری اقدام به خرید خواهد کرد.

شرکت کارفرما، انتظارات مشتریان را شناسایی کرده و سپس عکاس با بهره گیری از این انتظارات، برای تبلیغ محصولات از آنها استفاده می کند. علاوه بر اینکه تصاویر تبلیغاتی باعث سهولت در زندگی می شوند، آگاهی از محیط زیست یا سرگرمی را نیز به ارمغان می آورند و این همان چیزی است که به فروش محصول منجر می شود. مشتریان با استفاده از انتظارت خود به این باور می رسند که برای دستیابی به اهداف خود، نیازمند محصولات مختلف هستند.

تصاویر، بخش گسترده و مهمی از زندگی جوامع امروزی را تشکیل می دهند، و اکثر این تصاویر، جنبه تبلیغاتی دارند. از این رو، در خصوص نحوه بازاریابی برندها در زمینه محصولات و اینکه آیا مشتریان اقدام به خرید آنها خواهند کرد یا خیر، عکاسی تبلیغاتی از نقش قابل ملاحظه ای برخوردار است. امروزه، مصرف کنندگان به ‌طور غیر قابل باوری به تصاویر اهمیت می دهند و بیشتر آنها با طیف وسیعی از آگهی های تبلیغاتی در طول روز مواجه می شوند، و این موضوع بدین معناست که امروزه در برندها، برجسته سازی تصاویر از اهمیت فزاینده ای برخوردار است و بایستی توجه کافی به آن معطوف شود. در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته شده است که عکاسی تبلیغاتی دقیقاً چیست و چه اهمیتی در زمینه برندینگ دارد.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

اولین چیزی که با مشاهده تبلیغ، توجه مخاطب را به خود معطوف می کند چیست؟ قطعا، پاسخ همان “تصویر” است. این تصویر، همان چیزی است که مشخص می کند که آیا بیننده به بررسی تبلیغات و بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه برند ادامه می دهد یا خیر. عکس های تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل توجه هستند، تا اینکه پیام برند به نحو موثری به مشتریان منتقل شود. لازم به ذکر است که عصر دیجیتال، راهکارهای موثری را ارائه داده است که می‌تواند از قدرت ذاتی تبلیغات عکس بهره گرفته و برای توجه بیشتر، آنها را به مخاطبان بیشتری نشان دهد.

زمانی که یک شرکت قصد دارد تا یک محصول یا خدمات را به روشی مؤثر نمایش دهد، برای دستیابی به هدف خود از عکاسی تبلیغاتی و صنعتی استفاده می کند. این ابزار، متکی بر خلق تصاویری است که از لحاظ بصری مخاطبان را برانگیزد تا اینکه آنها برای خرید اقدام کنند. کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این زمینه می تواند کمک شایان توجهی به شرکت ها در زمینه برندسازی کند.

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، صرفا حرفه ای است که یک برند برای فروش محصولات یا خدمات خود از آن بهره می گیرد. زمانیکه این کار به نحو صحیحی انجام شود، مخاطبان خود را برای علاقه مندی به خدمات ترغیب می کند. از این رو، این کانال تبلیغاتی برای کمپین یک برند از اهمیت بالایی برخوردار است. تبلیغات، محصول یا خدمات را مستقیماً در اختیار مشتریان بالقوه قرار داده و به آنها کمک می کند تا در زمینه محصول یا خدمات، اقدام به سرمایه گذاری کنند. برای رسیدن به این هدف، یک عکاس تبلیغاتی باید مهارت های تخصصی خود در زمینه عکاسی را با اصول روانشناسی ترکیب کند. با انجام این راهکار، می توان تصاویر چشم نوازی را خلق کرد که به نحو موثری با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. چندین عامل باعث موفقیت در این حوزه می‌شود. خوشبختانه، با داشتن درک صحیح از خواسته ها و انتظارات مخاطبان هدف و برخورداری از دانش فنی، تعیین معیارهای مناسب برای یک کمپین عکاسی تبلیغاتی خوب، چندان کار دشواری به نظر نمی رسد. در حقیقت، به تدریج می توان دریافت که با استفاده از یک گوشی هوشمند نیز می توان تصاویر و عکس های حرفه ای برای یک برند، ثبت کرد.

یک عکاس تبلیغاتی خوب می تواند برای انتقال پیام صحیح و تحریک احساسات بیننده، از هنر خود استفاده کند.

وارد شدن به این حوزه، تا حدودی کاری دشوار و پرچالش به حساب می آید. یک عکاس، نه تنها بایستی از مهارت بالایی در سبک های بصری مختلف برخوردار باشد، بلکه باید درک بالایی نیز در مورد انتظارات مشتری داشته باشد. استفاده صحیح از این ابزار می تواند کل یک کمپین را به یگدیگر پیوند دهد. برندسازی و تبلیغات در زمینه اولین برداشت مخاطبان، از اهمیت بالایی برخوردار هستند و عکس ها نیز روش مناسبی برای جلب توجه مخاطب می باشند. یک کسب و کار می تواند روزانه بیش از صدها ایمیل به مخاطبان خود ارسال کند، ولی یک تصویر جنجالی و حرفه ای می تواند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به همه آنها داشته باشد.

راهکارهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

چرا عکاسی تبلیغاتی برای برندسازی، اهمیت بالایی دارد؟

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، هنری است که بر خلق تصاویر برای تبلیغات (نظیر آنچه که در مجلات است) متمرکز است، این تصاویر معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، کنترل شده هستند و به منظور تعامل با مخاطبان، از عناصر متعددی تشکیل شده اند. لازم به ذکر است که هدف از این ابزار، فروش یک محصول یا خدمات است. با این وجود، در این زمینه، کمتر بر محصول تمرکز می شود و تمرکز بیشتر بر اطلاعات آیتمی است که تبلیغ می شود. این تصویر فوق‌العاده معمولاً با قرار دادن آن در یک زمینه مناسب و چشم نواز، از آنچه که واقعا است، جذاب‌تر به نظر می رسد.

یک کسب و کار چه قصد داشته باشد که تصاویر تبلیغاتی خود را از طریق چاپ پوستر یا رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری کند و یا به روش های دیگری اقدام به تبلیغ نمایید، بر نحوه مشاهده و ادراک مشتریان جدید و قدیمی نسبت به برند تأثیر گذار می باشد. به عبارت دیگر، نحوه استفاده یک شرکت از تصاویر بر مخاطبان تاثیر گذار است. همچنین، تصاویر را می توان به صورتی ویرایش کرد که هدف مورد نظر شرکت و محصولات آنها را به شکلی دقیق نمایش دهد. این شکل از تبلیغ، همراه با پیام های مرتبط، مشتریان را ترغیب می کند که دائما محصولاتی را از آن شرکت خریداری کنند. همچنین تصاویر، افراد را به خرید محصول تشویق می کنند. به عبارت دیگر، یک تصویر می تواند هزاران پیام را به مخاطب منتقل کند و این امر تنها از طریق عکاسی تبلیغاتی امکان پذیر است. اگرچه آماده سازی یک شعار تبلیغاتی موفق نیز حائز اهمیت است، اما هنگامیکه افراد می توانند محصولی که خریداری می کنند را مشاهده کنند، به احتمال قوی برای خرید آن ترغیب می شوند.

به طور کلی می توان اینگونه عنوان کرد که عکاسی تبلیغاتی، رسانه‌های اجتماعی را فراگرفته و همانند ویروس در حال انتشار است. همچنین در زمینه تبلیغات برندها، استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال، بسیار مطلوب به نظر می رسند، زیرا از طریق این پلتفرم ها، دنبال کننده هایی ایجاد شده و پیام با سرعت بیشتری انتشار یافته و منتقل می شود. به عبارت دیگر، برای دستیابی به این هدف، عکس‌های تبلیغاتی موفق، ابزاری اساسی محسوب می شوند.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای محصولات و خدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + یازده =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی