رحمان احمدپور

نام مترجم

رحمان احمدپور

نمونه متن انگلیسی 1:

Future Time Perspective Scale for Adolescents and Young Adults
1. I feel sad when I think about my own future.
2. I think I can accomplish many things in the future.
3. I think every day should be planned ahead of time.
4. In the future, I can finish what I want to do.
5. I don’t know what to do in the future.
6. Thinking about my future always pleases me.
7. I am uncertain about my future.
8. I can complete what I want to do on time by making steady progress.
9. I believe there are many opportunities for me in my future.
10. I am fearful of my own future.
11. I believe I am capable of controlling my own future through my efforts.
12. I get by every day without making plans.
13. I can complete difficult tasks as long as they will help me get ahead.
14. I make lists of things to do.
15. I feel that my future is hopeless.
16. When I want to complete a task, I make specific plans for reaching the
goals I set for myself.
17. I feel happy when thinking of the future.
18. I feel that my future is not promising.
19. I feel frustrated when thinking about my future.
20. I believe that my future is unclear.
21. I feel anxious when thinking about my future.
22. Before making a decision, I weigh the costs against the benefits.
23. I do not think I can control my own future.
24. I feel irritated when thinking about my future.
25. I am optimistic about the future.
26. Meeting tomorrow’s deadlines comes before tonight’s play.
27. I believe my future will be very meaningful.
28. It is easy for me to imagine a good future.

ترجمه متن انگلیسی 1:

مقیاس چشم انداز آینده برای نوجوانان و جوانان

1. وقتی در مورد آینده ام فکر می کنم غمگین می شوم.
2. فکر می کنم می توانم چیزهای زیادی را در آینده انجام دهم.
3. فکر می کنم هر روز باید از قبل برنامه ریزی شود.
4. هر آنچه که می خواهم انجام دهم در آینده می توانم به پایان برسانم.
5. من نمی دانم که در آینده چه کار کنم.
6. فکر کردن درباره آینده همیشه مرا خوشحال می کند.
7. من درباره آینده ام مطمئن نیستم.
8. من می توانم آنچه را که می خواهم با پیشرفت مداوم انجام دهم.
9. معتقدم فرصت های زیادی برای من در آینده وجود دارد.
10. از آینده ام ترس دارم.
11. معتقدم که قادر به کنترل آینده ی خودم از طریق تلاش هایم هستم.
12. من هر روز را بدون برنامه ریزی مدیریت می کنم.
13. من می توانم تکالیف دشوار را زمانی که در پیشرفت رو به جلو یاری ام می کند، به انجام برسانم.
14. فهرستی از کارها را تهیه و انجام می دهم.
15. احساس می کنم که آینده ام نا امیدکننده است.
16. وقتی میخواهم تکلیفی را انجام دهم، برنامه های خاصی را برای رسیدن به آن اهداف برای خودم تنظیم می نمایم.
17. وقتی در مورد آینده ام فکر می کنم احساس خوشحالی می کنم.
18. احساس می کنم که آینده ام نوید بخش نیست.
19. وقتی در مورد آینده ام فکر می کنم ، احساس نا امیدی می کنم.
20. معتقدم که آینده من نامعلوم است.
21. وقتی در مورد آینده ام فکر می کنم احساس نگرانی میکنم.
22. قبل از تصمیم گیری، تمام قضایا را می سنجم.
23. فکر نمی کنم بتوانم آینده ی خود را کنترل کنم.
24. وقتی در مورد آینده ام فکر می کنم احساس ناراحتی می کنم.
25. من در مورد آینده خوشبین هستم.
26. تمام کردن کارها به موقع و سر وقت انجام می پذیرد.
27. معتقد هستم که آینده ام بسیار هدفمند خواهد بود.
28. برای من تصور یک آینده خوشایند راحت است.

نمونه متن انگلیسی 2:

(New) Theory of Media Attendance: Habits and News Consumption
According to the new theory of media attendance, people often lapse into habitual patterns of media consumption when confronted by a myriad of media choices in order to conserve mental resources (LeRose & Eastin, 2004; Diddi &LaRose, 2006), or to satisfy their “chronic or recurring needs” (Tewksbury, Hals & Bibart, 2008, p. 258). Media attendance theory suggests that most news consumers proactively seek news coverage from the same sources that they consume in traditional media due to the “self-reinforcing aspect of habitual behavior” (Rosenstein & Grant, 1997, p. 326; emphasis added), and that it is possible that the same offline news consumption habits are carried onto the Internet. In describing habits, Martin (2008) comments: "Habits can be simple or complex behaviors. They are learned slowly over time through repetition… When a habit is formed, it can be executed with little or no conscious intervention. A habit might become dormant, but it does not disappear-- instead, it hides, like a sleeper agent ready to be awakened" (p.34). The idea that people develop media use habits has long held currency among Communication researchers; however, it has often been omitted in empirical studies (Rosenstein & Grant, 1997). For example, while there exist discussions of the connection between habits and news consumption (e.g., Tewksbury, 2005), “habitual news consumption” has never been operationalized nor examined prior to this study. In fact, as far as general media consumption goes, habits are more often discussed in the Uses & Gratifications literature as one variation of “gratifications, ” and are hence not directly examined (e.g., Rubin, 1984; Didi & LaRose, 2006). Following Rosenstein & Grant’s approach (1997), this study treats habit “as an integral part ofthe process underlying the creation of individual media dependency relationships” (p.324). Habits, “an activity that is routinely performed” (Rosenstein & Grant, 1997, p. 338), are often formed early on in one’s life. According to Stone & Wetherington (1979), for example, newspaper-reading habits are often “fixed by the time a person reaches late teens” (p. 561). Extending this line of reasoning, this study argues that people’s news consumption patterns (both the medium of choice—i.e., print, television/radio, or Internet; and, within Internet use, the particular sites they use –e.g., newspaper sites, TV news sites, untraditional sites like Slate) – are determined by the habits they developed during adolescence and young adulthood. These habits are not only determined in part by personal and family factors (Stone &Wetherington, 1979), but also by the larger media environment in which they grew up.

ترجمه متن انگلیسی 2:

نظریه حضور رسانه ها: عادات و مصرف اخبار
بر اساس نظریه جدید حضور رسانه ها، هنگامی که مردم اغلب با چندین انتخاب رسانه ای مواجه می شوند به الگوهای عادی مصرف رسانه ای روی می آورند تا منابع ذهنی را محفوظ(LeRose & Eastin، 2004؛ Diddi & LaRose، 2006) یا نیازهای همیشگی و مکررشان را برآورده کنند. "(Tewksbury، Hals & Bibart، 2008، ص 258). نظریه حضور رسانه ها نشان می دهد که اکثر مصرف کنندگان اخبار، فعالانه پوشش اخبار را از منابع یکسانی جستجو می کنند که آن ها در رسانه های سنتی ، به دلیل «جنبه خود سوق دهی رفتار عادی» مصرف می کنند (Rosenstein & Grant، 1997، p. 326؛ emphasis added) و این امکان وجود دارد که عادات یکسان مصرف اخبار برون خطی به درون خطی منتقل شود. در توصیف عادات، مارتین (2008) اظهار می دارد: "عادات می توانند رفتارهای ساده یا پیچیده باشند. آنها از طریق تکرار به آرامی در طول زمان یاد گرفته می شوند ... هنگامی که یک عادت شکل می گیرد، می توان آن را با مداخله کم یا هیچ گونه مداخله آگاهانه ای به کار بست. عادت ممکنه پنهان شود ولی محو نمی شود - در عوض، مانند یک عامل خواب آور آماده بیداری، پنهان می شود "(ص 34). اعتقاد بر این است که مردم عادات استفاده رسانه ای را توسعه می دهند که در میان محققان ارتباطات رواج زیادی داشته است. با وجود این، آن اغلب در مطالعات تجربی حذف شده است (Rosenstein & Grant، 1997). به عنوان مثال، در حالی که بحث های ارتباط بین عادات و مصرف اخبار وجود داشته (مثلا Tewksbury، 2005)، "مصرف اخبار عادی" قبل از این مطالعه هرگز عملیاتی و بررسی نشده است. در حقیقت، تا جایی که مصرف کلی رسانه ها بالا می رود، عادات بیشتر در نظریه (ادبیات) استفاده و رضامندی به عنوان تغییری از "رضایتمندی" مورد بحث قرار می گیرند و از این رو مستقیما مورد بررسی قرار نمی گیرند (به عنوان مثال، روبین، 1984؛ Didi & LaRose، 2006). در ادامه رویکرد روستنستین و گرانت (1997)، این مطالعه عادت را "به عنوان بخشی جدایی ناپذیر فرایند اساسی ایجاد ارتباطات وابسته به رسانه های فردی" تلقی می کند (ص.324). عادات"فعالیتی است که معمولا انجام می شود" (Rosenstein & Grant، 1997، p. 338) ، اغلب در اوایل زندگی شخص شکل می گیرند. به عنوان مثال، طبق گفته های Stone & Wetherington (1979)، عادات خواندن روزنامه اغلب "تا زماني که فرد به اواخر نوجوانی مي رسد" پابرجا می مانند (ص 561). با ادامه روند استدلال ، این مطالعه بیان می دارد که الگوهای مصرف اخبار مردم (هر دو رسانه انتخابی یعنی چاپ، تلویزیون / رادیو و یا اینترنت و در استفاده از اینترنت، سایت های خاصی از آنها -مثل، سایت های روزنامه ها، سایت های خبری تلویزیون ، سایت های غیر سنتی مانند Slate) - با عادت هایی که آن ها در طول دوران نوجوانی و جوانی توسعه داده اند، تعیین می شوند. این عادت ها نه تنها بواسطه عوامل فردی و خانوادگی (Stone & Wetherington، 1979)، بلکه همچنین در اثر محیط رسانه ای بزرگتری که در آن رشد کرده اند، مشخص می شوند.

نمونه متن انگلیسی 3:

Looking for industrial progress and the entering of machinery into the realm of life and the increasing role of equipment and devices in the work processes and the increasing human interaction with the components of industrial environments, organizations and humans have faced with new challenges in terms of health, safety.
(Poursuleiman et al., 1394) and the maintaining and protecting people and the environment is assigned among the most important human challenges. Therefore, it is essential to have a belief that a system is in its place will lead to human health and naturally to the environment. Based on this, many companies have found that the HSE system should be an integral and essential component of their organization, and should be equally important and valuable to the other departments of organization management (Rahmani et al. 1393).

ترجمه متن انگلیسی 3:

به دنبال پيشرفت صنعتي و ورود ماشین‌آلات به عرصه زندگي و پررنگ‌تر شدن نقش تجهيزات و دستگاه‌ها در فرايندهاي كاري و افزايش تعامل انسان‌ها با اجزاي محیط‌های صنعتي، سازمان‌ها و انسان‌ها با چالش‌های جديدی درزمینه سلامت، ايمني و بهداشت مواجه شده‌اند (پورسلیمان و همکاران، 1394) و حفظ و صيانت از افراد و محیط زیست ازجمله مهم‌ترین چالش‌های بشر قلمداد می‌شود. ازاین‌رو وجود باوری مبنی بر تهیه سیستمی که سلامت انسان و به بالطبع محیط‌زیست را به دنبال داشته باشد، امری ضروری به نظر می‌رسد. براین اساس بسیاری از شرکت‌ها پی برده‌اند که باید سیستم مدیریت بهداشت، ايمني و محيط زيست (HSE ) را جزء جدایی‌ناپذیر و ضروری سازمان خود قرار داده و به آن‌ همان‌قدر اهمیت و بها دهند که به دیگر بخش های مدیریت‌ سازمان می‌دهند (رحمانی و همکاران، 1393).

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.