موضوعات جدید پروپوزال مدیریت

موضوع برای روش تحقیق در مدیریت

اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید مطمئنا دنبال موضوع پایان نامه می گردید. راستش پیدا کردن موضوع پایان نامه که در حقیقت همان موضوع پروژه پایانی درس روش تحقیق هست، کار سخت و طاقت فرسایی است. سایت فرداپیپر چندین راهکار برای آسان کردن این موضوع پیشنهاد می کند. در حقیقت ما نمیخواهیم شما صرفا موضوعات را پیدا کنید، هرچند که در انتهای این نوشته چندین موضوع جدید برای شما پیشنهاد می کنیم اما بهتر است اگر به زمینه خاصی علاقمند هستید براساس روشی که اعلام می کنیم، عمل کنید تا خودتان چندین موضوع را بر طبق علاقه خود پیدا کنید و بر روی آن تحقیق نمایید. در ابتدا میخواهم یادآوری کنم من دکتری رشته مدیریت بازرگانی دارم و بهتون قول میدم با روشی که اعلام میکنم براحتی خواهید توانست بهترین موضوع رو برای عنوان پروپوزال خود پیدا کنید.

موضوعات جالب مدیریتی

بعنوان مثال فرض کنید شما به رشته مدیریت استراتژیک علاقمند هستید و میخواهید پایان نامه خود را در این زمینه کار کنید و یا میخواهید در این موضوع، مقاله ارائه بدید. اولین کار اینه که جستجوی مقاله رو یاد بگیرید. یکی از بهترین سایت ها برای جستجوی مقاله، همین سایت فرداپیپر هست. در قسمت ترجمه مقالات، وارد لینک مقالات مدیریت می شوید.

رشته مدیریت

همانطور که مشاهده میکنید در بخش مقالات مدیریت استراتژیک چندین مقاله مشاهده میکنید. خوشبختانه سایت فرداپیپر علاوه بر دانلود رایگان مقالات، دارای ترجمه مقالات نیز هست. اما شما برای عنوان پروپوزال نیاز نیست ترجمه همه مقالات را داشته باشید و صرفا ترجمه چکیده مقالات که بصورت رایگان قرار داده شده است برای این کار کافی است.

حالا در قسمت اول، عنوان ها را مشاهده میکنیم. بعنوان مثال میخواهیم موضوع ما در مورد مدیریت استراتژیک مخصوصا در مورد مسائل زیست محیطی باشد. ( مقداری ریز شدیم به موضوع مدیریت استراتژیک) یا میخواهیم موضوع کلی ما در زمینه مدیریت استراتژیک سازمانی باشد. در واقع علاوه بر موضوع کلی که علاقمند هستیم مقداری ریزتر میشیم و صرفا مقالات مرتبط با آن را مطالعه میکنیم. فرض کنید همون محیط زیست رو میخواهیم انتخاب کنیم. یعنی موضوع کلی انتخابی شده مدیریت استراتژیک مرتبط با محیط زیست. حالا ببینیم چطور میتونیم ریزتر بشیم. برای این کار ابتدا تمامی مقالات مرتبط با محیط زیست رو کنار هم قرار میدیم: بعنوان مثال:

رویارویی با واقعیت در ارزیابی زیست محیطی راهبردی

پیشبرد راهبردهای تولید پاک در شرکت ها و حسابداری مدیریت زیست محیطی

ادغام عامل تغییرات آب و هوایی با ارزیابی زیست محیطی استراتژیک

مدیریت استراتژیک بحران در گردشگری: کاربرد اصول مدیریت ریسک

من فقط 4 تا از مقالات مدیریت استراتژیک مرتبط با محیط زیست رو براتون لیست کردم. حالا یک بار دیگه این موضوعات رو بخونید! حالا من یک عنوان براتون پیشنهاد میکنم که مرتبط با این مقالات هست و هم مرتبط با مدیریت استراتژیک هست و هم محیط زیست. مدیریت استراتژیک شرکت ها با در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی! ادغام کاربرد اصول مدیریت استراتژیک سازمانی با عوامل زیست محیطی! …

خب شاید یکم گیج کننده باشه اما واقعیت اینه که به همین سادگی شما میتونید موضوع جذابی برای پروپوزال پایان نامه و یا درس روش تحقیق پیدا کنید.

موضوع پایان نامه مدیریتی

حالا اگر شما چکیده این مقالات رو مطالعه کنید خواهید دید که انتخاب موضوع، کار بسیار ساده ای هست. متاسفانه خیلی از افراد سودجو حتی برای پیدا کردن یک عنوان برای پایان نامه و یا پروپوزال، هزینه های بسیار زیادی میگیرند. این در حالی است که پیدا کردن این موضوع فقط چند ساعت وقت نیاز داره. اگر موضوعی را دوست داشتید که در سایت ما نتونستید پیدا کنید بهترین کار استفاده از گوگل اسکلار هست.

گوگل اسکلار سایتی هست که تمام مقالات علمی به زبان انگلیسی رو در بر داشته و شما صرفا با جستجوی ساده میتونید همه مقالات رو پیدا کنید و به قول معروف نسبت به موضوع ریزتر شده و یک عنوان جذاب برای پایان نامه خود داشته باشید. در پایان من چندین موضوع برای پروپوزال مخصوص رشته مدیریت رو در انتها به همراه پروپوزال ها قرار دادم که میتونید ازشون استفاده کنید و با کلیک روی هر کدام وارد صفحه مخصوص آن عنوان شده و دانلود و مطالعه کنید:

جدیدترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال درس روش تحقیق رشته مدیریت

ارزیابی نقش مشارکت های مردمی در رشد و توسعه شهری به همراه ارائه راهکارها

ارزیابی نقش به کارگیری آموزش های رسمی در افزایش میزان اشتغال

مطالعه ای بر روش ها و راهکارهای اجرای طرح آموزش مجازی

مطالعه ای بر نقش مولفه های نهادی در پیشبرد و توسعه کارآفرینی

تاثیر مولفه های هوش تجاری بر بازاریابی در شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی

رابطه بین شاخص های مدیریت سرمایه در گردش با سن مدیر عامل

نقش سرمایه فکری در افزایش رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی در سازمان

ارتباط شیوه رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی در بین پرسنل ناجا

 ارزیابی ارتباط شیوه های مدیریت تعارض و بهره وری سازمانی

ارائه مدل ارزش پیشنهادی کارفرما از نظر دانشجویان نخبه

نقش مولفه های سرمایه اجتماعی در سامانه مدیریت استعداد

ارتباط بین سرمایه اجتماعی، تعامل در اقدامات فوق برنامه و پیشرفت تحصیلی

مطالعه ای بر تاثیر شاخصه های رهبری تحول گرا بر بهبود رفتار شهروندی سازمانی

مسئولیت اجتماعی باشگاه های ورزشی بر افزایش رضایت تماشاگران

ارتباط مولفه های فرهنگ سازمانی و بهره وری منابع انسانی

ارتباط مولفه های بازاریابی رابطه ای با بهبود رضایت مشتریان بیمه

جمعیت سالمندی ایران و تاثیر آن بر بازار کارآفرینی

نقش استفاده از تکنولوژی اطلاعات در بهبود هزینه های کیفیت

مطالعه ای بر تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد، رضایت و وفاداری مشتری

ارزیابی نقش برنامه ریزی و مدیریت مسیر شغلی در افزایش تعهد و رضایت شغلی

رفتار کارکنان با تحولات سازمان در زمان یک همه گیری

ارزیابی نقش کیفیت زندگی کاری در افزایش انگیزه شغلی

فاکتورهای موثر بر موفقیت دورکاری از چشم انداز سازمان، مدیریت و کارکنان

مطالعه ای بر نقش و اهمیت نوع کانال توزیع در تنظیم قیمت محصولات

قابلیت های بازاریابی آموزشی در افزایش توانمندسازی پرسنل فروش

نقش محیط های فرهنگی، ورزشی و هنری در افزایش کیفیت زندگی شهروندان

ارتباط مدیریت راهبردی منابع انسانی و بهره وری شرکت های تولیدی

نقش کاربردهای متنوع کارت بانکی در بانکداری الکترونیک در بهره وری بانک ها

ارتباط بین مولفه های تولید ناب، چابکی و قابلیت رقابت در سازمان ها

ارزیابی فاکتورهای تعیین کننده موثر بر افزایش رضایت شغلی

اهمیت مدیریت کیفیت جامع (TQM) در افزایش رضایت مشتریان با روش AHP

کاربرد تحلیل شبکه اجتماعی در ظرفیت سازی و جذب افراد به ورزش

ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش شاخص های رضایت مشتری

ارزیابی نقش کانال خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه در بهبود رفتار مشتری

مطالعه ای بر ارتباط شاخص های معنویت سازمانی با هویت سازمانی

سنجش شاخص های کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در دو فروشگاه شهروند و هایپراستار

این موضوعات صرفا بخشی از موضوعات پایان نامه و پروپوزال رشته مدیریت هست. در سایت فرداپیپر بیش از 1000 پروپوزال مخصوص رشته مدیریت قرار داده شده است که میتوانید با ورود به لینک پروپوزال های رشته مدیریت همه آنها را مشاهده کنید. همچنین خوشبختانه ما در مجموعه ی خود به تفکیک موضوعات پرداخته ایم و شما میتوانید به هر گرایشی که علاقمند هستید، پروپوزال های مخصوص آن گرایش را مشاهده کنید. همه ی موضوعات بصورت کامل و جامع قرار داده شده و تمامی آن ها چندین بار بازبینی شده و مورد تایید وزارت علوم و در چارچوب نگارش پروپوزال در سطح دانشگاه های بین المللی هستند. چارچوب روش تحقیق نیز در تمامی آنها رعایت شده یعنی همه ی پروپوزال ها در بردارنده ی عنوان، تاریخچه، اهداف و نوآوری و همچنین مرجع اصلی بوده و شما را بی نیاز از مطالعه ی سایر منابع می کنند. موضوعات پروپوزال مدیریت بازرگانی ، آموزشی ، استراتژیک ، صنعتی ، دولتی ، مالی ، منابع انسانی ، جهانگردی ، کسب و کار ، استعداد ، بیمه ، بحران ، دانش ، تکنولوژی ، ریسک ، رفتار سازمانی ، زنجیره تامین ، ورزشی ، کارآفرینی ، کیفیت و بهره وری و فناوری اطلاعات به وفور در سایت قابل مشاهده است و شما میتوانید با ورود به دسته بندی هر یک از این موضوعات از پروپوزال های آن ها استفاده نمایید.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi