ترجمه مقاله رایگان مدیریت استراتژیک pdf

امروزه کاربرد مباحث مدیریت استراتژیک در سازمانها برای هیچ کس پوشیده نیست. در کشور ما نیز سازمانها برای پیشرفت و برتری در رقابت با سایر ارگانها نیاز دارند تا مدیرانشان کامل با مباحث مدیریت استراتژیک پیشرفته آشنا باشند.

دانشگاه های کشور ما نیز در این زمینه تحقیقات و پژوهشهای زیادی انجام دادند و امروزه اهمیت علوم انسانی برای تمام سازمانها، امری ضروری بوده و دانشجویانی که تسلط کافی به جدیدترین مباحث این شاخه از علوم انسانی دارند، به راحتی جذب رده ها مدیریتی میشوند.

لازم است اینجا اشاره ای کنیم به یکی از جدیدترین مقالات مربوط به مدیریت استراتژیک که توسط دانشجویان کشورمان به رشته تحریر درآمده است.

این مقاله که توسط ایرانیان نگارش شده است و در الزویر چاپ شده، یکی از پر رفرنس ترین مقالات در زمینه مدیریت استراتژیک می باشد.

حالا دانشجویان عزیز برای اینکه بتوانند در این زمینه به پژوهش بپردازند، باید بسیاری از مقالات علمی این شاخه از علوم انسانی را مطالعه کنند.

ما نیز به نوبه ی خود برای افزایش سطح علمی دانشجویان ترجمه مقالات مربوط به این رشته را گردآوری کرده ایم و در سایت قرار میدهیم تا کمک هر چند کوچکی برای رشد علمی دانشجویان کشور داشته باشیم.

 

مقالات مدیریت استراتژیک

 

 

مشاهده جدیدترین ترجمه مقالات مدیریت استراتژیک pdf و ورد (word قابل ویرایش)

همانطور که میدانید این شاخه از علوم انسانی دارای زیرشاخه های مهمی هست. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری معمولا برای مطالعه یکی از این زیر مجموعه ها را که به آن علاقمند هستند انتخاب کرده و با مطالعه ی مقالات، میتوانند به نوآوری در هر کدام از این زیرشاخه ها دست یابند.

تحلیل swot

ارزیابی زیست محیطی استراتژیک

استراتژی شرکتها

برنامه ریزی استراتژیک

تصمیم گیری استراتژیک

حسابداری مدیریت استراتژیک

تفکر استراتژیک

رفتار استراتژیک

کارآفرینی استراتژیک

مدیریت دانش استراتژیک

نوآوری و توسعه استراتژیک

در زیر به صورت رایگان ترجمه یکی از مقالات مدیریت استراتژیک را قرار میدهیم که در صورت نیاز به جدیدترین مقالات میتوانید به لینک های قرار داده شده مراجعه کنید.

این ترجمه مربوط به مقاله انگلیسی زیر می باشد:

خب همانطور که میبینید ترجمه مقالات این رشته نیازمند تخصص در زمینه مدیریت استراتژیک هست. متاسفانه بسیاری از دانشجویان که در این زمینه تخصص ندارند اقدام به ترجمه این متون میکنند. این موضوع باعث دلسرد شدن خواننده شده و منجر می شود علاقه وی نسبت به این رشته بسیار مهم دانشگاهی کاهش می یابد. فرداپیپر با توجه به اینکه اولا سابقه ی درخشان چندین ساله ای در زمینه ترجمه تخصصی دارد به این موضوع کاملا واقف بوده و به هیچ عنوان ترجمه مقاله را به فرد غیر متخصص واگذار نمی کند، ثانیا فرداپیپر به هیچ عنوان هزینه دلالی ترجمه دریافت نمی کند و مبلغ ترجمه عینا به مترجم واگذار می شود و در نهایت نیز همه ی ترجمه ها قبل از ارسال به دانشجویان عزیز توسط تیم بازرسی، مورد بازخوانی قرار گرفته و سپس ارسال می گردد.

برای سفارش ترجمه تخصصی مخصوص رشته مدیریت از لینک زیر اقدام نمایید:

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi